انتشار اوراق وقف مشارکتی ساخت مجتمع فرهنگی و قرآنی ناشنوایان اصفهان
کد خبر: 3749551
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳

انتشار اوراق وقف مشارکتی ساخت مجتمع فرهنگی و قرآنی ناشنوایان اصفهان

گروه اجتماعی - سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت:برای جذب خیرین و مشارکت مردم به میزان 30 میلیارد ریال اوراق وقف مشارکتی برای ساخت مجتمع فرهنگی، آموزشی و قرآنی ناشنوایان اصفهان منتشر می‌شود.

انتشار اوراق وقف مشارکتی ساخت مجتمع فرهنگی و قرآنی ناشنوایان اصفهان

به گزارش ایکنا از اصفهان به نقل از  روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین ولی‌الله روان اظهار کرد: براساس توافق نامه‌ای که بین اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان و کانون ناشنوایان استان اصفهان امضا شده است، معاونت فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف استان برای اخذ مجوزهای لازم از سازمان اوقاف برای انتشار اوراق وقف مشارکتی برای ساخت مجتمع فرهنگی، آموزشی و قرآنی ناشنوایان اصفهان اقدام کرده است.
وی  افزود: براساس این توافق‌نامه معاونت فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان برای ساخت مجتمع فرهنگی، آموزشی و قرآنی ناشنوایان اصفهان 30 میلیارد ریال اوراق وقف مشارکتی چاپ و منتشر می‌کند تا از محل فروش این اوراق هزینه‌های ساخت این مجتمع فراهم شود.
سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خاطرنشان کرد: این مجتمع فرهنگی، آموزشی و قرآنی با زیربنایی به مساحت 3000 متر مربع و در 4 طبقه ساخته و طی تشریفات اداری اعیان این مجتمع وقف و در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه کشور ثبت می‌شود.
 ولی الله روان ادامه داد: وقف‌های مشارکتی از دستاوردهای سازمان اوقاف و امور خیریه محسوب می‌شوند که با بروز آوری سیستم وقف براساس ساختار جامعه و نیازهای روز جامعه طراحی شده است و اداره اوقاف و امور خیریه در این زمینه نیز آماده هرگونه همکاری و مشارکت با افراد حقیقی و حقوقی مختلف است.
انتهای پیام

captcha