جدایی خوزستان از ایران رویای تحقق نیافتنی است
کد خبر: 3749561
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸
محسن رضایی:

جدایی خوزستان از ایران رویای تحقق نیافتنی است

گروه سیاست و اقتصاد ـ بسیاری از اقوام عرب ما در خوزستان در راه دفاع از انفلاب اسلامی و ایران اسلامی شهید و زخمی شدند. در تمام حوادث بعد از دفاع مقدس خوزستانی‌ها را در صحنه دیده‌ایم. پس اگر عده‌ای می‌خواهند که خوزستان را از کشور جدا کنند، این یک خواب و رویای تحقق ناشدنی است.

جدایی خوزستان از ایران رویای تحقق نیافتنی است

به گزارش ایکنا از خوزستان، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، شهادت جمعی از مردم غیرتمند خوزستان را به محضر امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری و مردم شریف خوزستان تسلیت گفت.
وی ادامه داد: بار دیگر در هفته دفاع مقدس هستیم، در خوزستان که خود سنگر دفاع مقدس بوده است. یاد شهدای دفاع مقدس و یاد عزیزانی که در این حادثه به شهادت رسیدند را گرامی می‌داریم.
رضایی گفت: سالها در میان قوم عرب زندگی کردم؛ بسیاری از اقوام عربی ما در خوزستان در راه دفاع از انفلاب اسلامی و ایران اسلامی شهید و زخمی شدند. در تمام حوادث بعد از دفاع مقدس خوزستانی‌ها را در صحنه دیده‌ایم. پس اگر عده‌ای می‌خواهند که خوزستان را از کشور جدا کنند، این یک خواب و رویای تحقق ناشدنی است.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: این حادثه در زمانی اتفاق افتاد که ترامپ و اسراییل و عده‌ای از کشورهای منطقه به کنایه اعلام کرده بودند که تابستان بسیار گرمی در برابر ایران در پیش داریم. در تیرماه و مردادماه تبلیغات زیادی کردند که از نارضایتی‌های مردم سوءاستفاده کنند و خواستند مردم را علیه خودشان، اقتدار و نظامشان به صحنه بیاورند اما شکست خوردند. مردم گفتند که ما از این وضعیت اقتصادی راضی نیستیم اما حاضر نیستیم علیه خودمان و نظاممان راهپیمایی کنیم. با خودشان گفتند در مقابل شکستی که از سوی مردم ایران در عدم استقبال از شکست‌هایمان صورت گرفته کاری را انجام دهیم و این حادثه تروریستی را ترتیب دادند.
وی عنوان کرد: ظاهر حادثه تروریستی این بود که تروریست‌ها به مردم اهواز در رژه حمله کردند اما باطن این حادثه ناامیدی آنها از ملت ایران است. امروز ملت ما در تشییع جنازه ثابت خواهند کرد که مردم همیشه طلایه‌دار این انقلاب و نظام خواهند بود.

captcha