خدمت به خانواده شهدا کمترین جبران ایثارگری آن‌ها است
کد خبر: 3749569
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
رئيس سازمان عقيدتی سياسی ناجا:

خدمت به خانواده شهدا کمترین جبران ایثارگری آن‌ها است

کلنون خبرنگاران نبأ ــ رئيس سازمان عقيدتی سياسی ناجا در ديدار با خانواده شهيد عباس حبيبی نامقی در گرگان گفت: خدمت به خانواده شهدا كوچكترين كار در قبال ايثارگری و از خود گذشتگی آنان است.

خدمت به خانواده شهدا کمترین جبران ایثارگری آن‌ها است

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی به همراه فرمانده انتظامی گلستان و جمعی از مسئولان انتظامی با خانواده شهيد والامقام «عباس حبيبی نامقی» ديدار و دلجويی كردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، افزود: شهدا و خانواده محترم آنان به وظايف خود در قبال انقلاب و زنده نگه داشتن ارزش‌های والای اسلامی عمل كردند، و اكنون وظيفه ما ادامه دادن راه و همچنين تكريم خانواده آنان است.

وی خانواده‌های معظم شهدا را پرچمداران فرهنگ ايثار و مقاومت برشمرد و افزود: آن چه که به اين کشور عظمت داده و سلاح بازدارنده و خاری در چشم دشمنان است، زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهيدان است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اديانی، پاسداری از ارزشی‌های نظام و حفظ خون شهدا را بسيار با اهميت دانست و تصريح كرد: اگر جانفشانی شهدا و خانواده آن‌ها نبود، امروز این امنیت و سربلندی نظام اسلامی را نداشتيم.

رئيس سازمان عقيدتی سياسی ناجا، خدمت به خانواده معظم شهدا را نوعی انجام وظيفه و يك توفيق الهی دانست و گفت: مردم و مسئولان همواره قدردان مجاهدت شهدا و ايثارگران هستند.
گفتنی است، شهيد عباس حبيبی نامقی در نهم ارديبهشت ماه سال 87 و در درگيری با اشرار مسلح در سيستان و بلوچستان به درجه رفيع شهادت نائل شد.

فرهاد زمانی

captcha