برگزاری یادمان عکس و نقاشی دفاع مقدس در ۱۵۰۰ مدرسه البرز
کد خبر: 3749585
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲

برگزاری یادمان عکس و نقاشی دفاع مقدس در ۱۵۰۰ مدرسه البرز

گروه فرهنگی ـ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز، گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید، یک هزار و ۵۰۰ مدرسه این استان یادمان عکس و نقاشی برپا کردند.

برگزاری یادمان عکس و نقاشی دفاع مقدس در 1500 مدرسه البرز

مسعود مهران‌‌نیا در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: باید فرهنگ ایثار و شهادت را پاس بداریم و آن را به نسل های بعد منتقل کنیم تا آیندگان بدانند شهدا و ایثارگران چه حماسه آفرینی ها و فداکاری هایی انجام دادند.
وی با تاکید بر لزوم زنده نگه داشتن تاریخ و خاطرات پرافتخار دفاع مقدس، گفت: وظیفه ماست که پیام شهدا و ایثارگران را ترویج کنیم، زیرا این بزرگواران در آن مقطع حساس از انقلاب با وجود همه مشکلات و نارسایی ها و نابرابری ها در مقابل دشمن ایستادند و جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا از اسلام و قرآن و انقلاب و عاشورا دفاع کنند.
این مسئول بیان کرد: امروز، دشمنان ایران اسلامی تلاش می‌کنند تا نسل جوان این مرز بوم را از ارزش‌های انقلاب اسلامی دور کنند، بنابراین باید با با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.
مهران نیا در ادامه از برگزای یادمان عکس و نقاشی در یک هزار و 500 مدرسه این استان خبر داد و گفت: در این نمایشگاه، گوشه‌ای از جانفشانی و غرورآفرینی‌های رزمندگان اسلام در قاب ذهن‌های خلاق هنری آینده سازان البرزی به نمایش درآمده است.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم به ویژه شهدای دانش‌آموز و معلم، معرفی ایثار، پایمردی و رشادت‌های این عزیزان را از اهداف برپایی این یادمان دانست و گفت: تصاویر، دل نوشته، وصیت نامه، شعر، داستان و پیام‌های تربیتی دفاع مقدس، تنوع خاصی به این یادمان‌ها بخشیده است.
انتهای پیام

captcha