فعالیت ٢٧ رسانه دارای مجوز در خراسان‌شمالی
کد خبر: 3749601
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵

فعالیت ٢٧ رسانه دارای مجوز در خراسان‌شمالی

گروه فرهنگی ـ معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی گفت: با صدور مجوز یک دوهفته‌نامه و یک پایگاه خبری از سوی هیئت نظارت بر مطبوعات شمار رسانه‌های دارای مجوز این استان به ۲۷ رسانه رسید.

فعالیت ٢٧رسانه دارای مجوز در خراسان‌شمالی

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، رضا رضایی، معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: دوهفته‌نامه محلی «سپهر اسفراین» با گستره توزیع اسفراین، به صاحب‌امتیازی و مدیرمسئولی میثم لعل عوض پور و پایگاه خبری «صبح سمنگان» به صاحب‌امتیازی و مدیرمسئولی احمد شیرزاده در شهرستان مانه و سملقان، از هیئت نظارت بر مطبوعات مجوز خود را دریافت کردند.
رضایی با بیان اینکه با صدور مجوز این دو رسانه، شمار رسانه‌های دارای مجوز این استان از ۲۵ به ۲۷ رسانه افزایش‌ یافته است، اظهار کرد: هم‌اکنون خراسان‌شمالی دارای چهار روزنامه، پنج هفته‌نامه، ۲ دوهفته‌نامه، چهارماهنامه، سه فصلنامه و ۹ پایگاه خبری دارای مجوز است.
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی گفت: هم‌اکنون از مجموع یک هزار و ۲۶۶ درخواست رسانه در سطح کشور تنها دو درخواست مربوط به خراسان‌شمالی است و این استان هیچ متقاضی دیگری ندارد.
رضایی، با توجه به اقدامات مؤثر خانه مطبوعات استان و توجه ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به موضوع آموزش دوره‌های روزنامه‌نگاری در شش ماهه نخست امسال، عنوان کرد: ثمره این تلاش‌های آموزشی با ماندگاری رسانه‌ها به‌ویژه رسانه‌های مکتوب ملموس‌تر خواهد شد.

captcha