توزیع ۶ هزار بسته آموزشی بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار البرزی
کد خبر: 3749603
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸

توزیع ۶ هزار بسته آموزشی بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار البرزی

گروه اجتماعی ـ مدیرکل بهزیستی البرز گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و در قالب اجرای طرح پویش لبخند مهر ۶ هزار بسته آموزشی بین دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی این استان توزیع شد.

توزیع 6 هزار بسته آموزشی بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار البرزی

اسدالله حیدری در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: طرح پویش لبخند مهر همزمان با سراسر کشور در بهزیستی البرز نیز آغاز به کار کرد.
وی هدف از اجرای طرح لبخند مهر را تهیه نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار عنوان کرد و گفت: خیرین برای شرکت در این طرح کمک‌های خود را به صورت نقدی و غیرنقدی در اختیار بهزیستی قرار دادند.
این مسئول با بیان اینکه تهیه نوشت‌افزار و هزینه تحصیل برای بسیاری از خانواده‌های کم برخوردار دشوار است و این امر ممکن است بسیاری را از تحصیل بازدارد، افزود: طرح پویش لبخند مهر تا 19 مهرماه ادامه دارد و کمک خیران می‌تواند تا حد بالایی این مشکلات را کاهش دهد.
حیدری در ادامه بیان کرد: تاکنون در قالب اجرای این طرح به کمک خیرین 6 هزار بسته حمایتی آموزشی برای دانش‌آموزان تحت حمایت بهزیستی البرز تهیه شده است.
مدیرکل بهزیستی البرز ارزش هر یک از بسته آموزشی تهیه‌شده را ۲۵۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: هر بسته از این بسته‌های آموزشی شامل دفترچه، مداد، جامدادی، کیف، پاک کن، خودکار، کاغذ و خط‌کش و مدادرنگی است.
انتهای پیام

captcha