نقش «رسانه‌ها» و «ارتش و سپاه»؛ دو برگ پرافتخار اهواز در حادثه تروریستی
کد خبر: 3749640
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴

نقش «رسانه‌ها» و «ارتش و سپاه»؛ دو برگ پرافتخار اهواز در حادثه تروریستی

گروه سیاست و اقتصاد ـ دو برگ از دفتر پرافتخار اهواز در ۳۱ شهریور به ثبت رسید‎، گفت: یکی از این دو برگ نقش رسانه‌ها و عکاس‌ها در این حادثه بود و دیگری همانگونه که در تصاویر دیدید نقش سپاه و ارتش بود که خود را مقابل تیر قرار دادند و مردم را از خطر رهانیدند.

نقش «رسانه‌ها» و «ارتش و سپاه»؛ دو برگ پرافتخار اهواز در حادثه تروریستی(آماده)

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن شفیعی، رئیس دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان در حاشیه مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در چهار دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ملت ما این تجربه‌ها را دیده است و آزموده این صحنه‌ها و میدان‌ها است.

وی ادامه داد: البته مسئولان اطلاعاتی‌ و امنیتی، سربازان گمنام امام زمان(عج) باید مثل همیشه با چشم باز به مسئولیت سنگینی که برعهده دارند عمل کنند، از امنیت ملت ایران آن‌چنانی که تا اکنون پاسداری کردند، پاسداری کنند.

شفیعی گفت: اما این نکته هم معلوم باشد که یک درخت تنومند، یک قله رفیع و یک موج سنگینِ سهمگین با این مسائل متزلزل نخواهد شد. قطعا خون بی‌گناه عزیزان ما، فرزند 4 ساله ما، جانباز 75 درصد ما، جوانان پاسدار ما دامن استکبار را خواهد گرفت و ملت ما را در راهی که انتخاب کرده مصم‌تر و جازم‌تر به پیش می‌برد.

رئیس دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان بیان کرد: آنچه که برای ما تسلی‌آفرین است آن است که این حادثه با فاجعه کربلای ابی‌عبدالله(ع) متقارن شد و به ما این آرامش را می‌دهد که فرزندانمان در راه امام حسین(ع) حرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه دو برگ از دفتر پرافتخار اهواز در 31 شهریور به ثبت رسید‎، گفت: یکی از این دو برگ نقش رسانه‌ها و عکاسها در این حادثه بود. آن هنگامی که مردم برای جان‌پناه بر روی زمین دراز کشیده بودند بچه‌های رسانه‌های استان سر پا ایستاده بوده و این حادثه تاریخی را ثبت می‌کردند. از فرزندانمان در رسانه‌های استان تشکر می‌کنم؛ خطرپذیری کردند، خطر را به جان خریدند اما ایستادگی کردند.

شفیعی افزود: برگ زرین دیگر همانگونه که در تصاویر دیدید نقش سپاه و ارتش بود. فرزندان ما در سپاه و ارتش خودشان را مقابل تیر قرار دادند، کودکان و خانمها را در کمال عاطفه و فداکاری از خطر رهانیدند و از وقوع تلفات بیشتر جلوگیری کردند؛ این موضوع فصلی از روز 31 شهریور در اهواز است که باید جدا به آن پرداخته شود.

وی در پایان عنوان کرد: و در یک کلام به مردممان افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام

captcha