ارائه گزارش از روند برگزاری حج تمتع امسال/ سهمیه حج سال آینده به احتمال زیاد تغییری نخواهد کرد
کد خبر: 3749658
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶
ذوالقدر در توضیح جلسه کمیسیون فرهنگی با رئیس سازمان حج و زیارت:

ارائه گزارش از روند برگزاری حج تمتع امسال/ سهمیه حج سال آینده به احتمال زیاد تغییری نخواهد کرد

گروه سیاسی ــ نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به جلسه روز گذشته کمیسیون با حمید محمدی گفت: در این جلسه نحوه برگزاری حج تمتع امسال مورد بحث و بررسی قرار گرفت و رئیس سازمان حج و زیارت در مجموع با اعلام رضایت از برگزاری حج امسال به لحاظ خدمات‌رسانی، آن را بهتر از سال گذشته ارزیابی کرد.

سیده فاطمه ذوالقدر، نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا در تشریح جلسه روز گذشته کمیسیون فرهنگی با حمید محمدی، رئیس سازمان حج و زیارت گفت: در این جلسه درخصوص نحوه برگزاری حج تمتع امسال صبحت شد و رئیس سازمان حج و زیارت درباره زیرساخت‌ها و خدمات ارائه شده توضیحاتی ارائه دادند و در مجموع از نحوه برگزاری حج امسال اعلام رضایت کردند و آن را بهتر از سال گذشته ارزیابی کرد.

وی درباره امکان برگزاری حج عمره در سال آینده گفت: در این جلسه در این خصوص مطلبی بیان نشد و فقط گزارشی از حج تمتع امسال ارائه گردید و درباره حج تمتع سال آینده نیز اطلاعات دقیقی مطرح نشد و اعلام شد که در این خصوص در حال رایزنی با مقامات عربستانی هستند.

ذوالقدر در خصوص سهمیه حج تمتع سال آینده گفت: براساس گفته‌های رئیس سازمان حج و زیارت تغییر چندانی در سهمیه حجاج ایرانی صورت نخواهد گرفت و احتمالا همین 86هزار نفر حج امسال باشد. 

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین در خصوص جلسه کمیسیون با معاون پارلمانی شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار کرد: این جلسه برای ارائه گزارش از بودجه فرهنگی سال 98 برگزار شد و آقای عبداللهی به صورت کلی آماری در این رابطه ارائه دادند و مقرر شد توضیحات و جزئیات بیشتر در این رابطه در کمیته بودجه کمیسیون ارائه شود.

انتهای پیام 

captcha