آغاز فعالیت موکب آستان مقدس امام‌زادگان آذربایجان‌شرقی به مناسبت اربعین
کد خبر: 3749682
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷
فاضلی‌نسب خبر داد:

آغاز فعالیت موکب آستان مقدس امام‌زادگان آذربایجان‌شرقی به مناسبت اربعین

گروه اجتماعی - معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی، با اشاره به این که با نزدیک شدن ایام اربعین حسینی، موکب آستان مقدس امام زادگان استان نیز فعالیت خود را آغاز کرده است، اظهار کرد: این موکب بر اساس ابلاغیه سازمان اوقاف کشور و نیز استانداری آذربایجان‌شرقی، در ایام اربعین در شهر سامرا عراق مستقر خواهد شد.

 آغاز فعالیت موکب آستان مقدس امام زادگان آذربایجان‌شرقی به مناسبت اربعین

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، محمدعلی فاضلی‌نسب، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، امروز، 2 مهر با اشاره به این که با نزدیک شدن ایام اربعین حسینی، موکب آستان مقدس امام زادگان استان نیز فعالیت خود را آغاز کرده است، اظهار کرد: این موکب بر اساس ابلاغیه سازمان اوقاف کشور و نیز استانداری آذربایجان شرقی، در ایام اربعین در شهر سامرا عراق مستقر خواهد شد. 

وی، ادامه داد: موکب آستان مقدس امام زادگان، به مدت ۱۵ الی ۲۰ روز، مشغول خدمت گذاری و ارائه خدمات به زائرین حسینی خواهد بود.

فاضلی نسب با اشاره به محورهای خدمت رسانی در ایام اربعین، ابراز کرد: فراهم نمودن امکانات اسکان برای زوار، انجام فعالیت های فرهنگی و اعزام مبلغین و روحانیون، جهت حضور در موکب و اقامه نماز جماعت و ارائه خدمت رسانی تغذیه روزانه برای زوار خواهد بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی، خاطر نشان کرد: از هم اکنون جلسات هماهنگی بین ددستگاه های مرتبط و آستان مقدس امام زادگان، برای ارائه خدمت گذاری مناسب انجام می گیرد.

انتهای پیام

captcha