بهره‌مندی ‌بیش از ۱۰ هزار نفر از برنامه‌های ‌مؤسسات قرآنی آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3749695
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴

بهره‌مندی ‌بیش از ۱۰ هزار نفر از برنامه‌های ‌مؤسسات قرآنی آذربایجان‌غربی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی از شرکت بیش از ۱۰ هزار نفر در برنامه‌های تابستانی مؤسسات قرآنی استان خبر داد و گفت: در این راستا ۴ هزار نفر در حوزه آموزش‌های عمومی قرآن شرکت کردند.

شرکت بیش از ۱۰هزار نفر در برنامه‌های تابستانی موسسات قرآنی آذربایجان‌غربی

سجادجعفرزاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، با اشاره به اینکه دو هزار و ۵۰۰ نفر در حوزه حفظ موضوعی و جز سی قرآن شرکت کردند، اظهار کرد: ۴ هزار نفر نیز در حوزه آموزش‌های عمومی قرآن شرکت کردند.

وی با بیان اینکه ۱۰ کارگاه آموزشی «سبک زندگی‌ قرآنی» نیز در طول تابستان در استان برگزار شده‌‌ است، خاطرنشان کرد: این کارگاه‌های آموزشی یک روزه در ۷ شهرستان خوی، میاندوآب، چالدران، اشنویه، تکاب، ماکو و مهاباد برگزار شده‌ و ۵۰۰ نفر در این کارگاه‌های آموزشی حضور داشتند.

جعفرزاده با اشاره به اینکه طی نیمه دوم سال جاری نیز این کارگاه‌های آموزشی در ارومیه و سایر شهرهای استان ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: راه‌های حضور قلب در نماز، منافع و آسیب‌های فضای مجازی و اجتماعی، روابط و آداب همسرداری در قرآن و راهکارهای افزایش آرامش از مباحث مطرح شده در این کارگاه‌ها است.

وی همچنین از برگزاری دوره‌های تربیت کادر متخصص خبر داد و افزود: در این سری از برنامه‌ها نیز ۷ دوره تخصصی در راستای تربیت کادرهای متخصص در حوزه قرآنی برگزار گردید و همچنین ۵۰۰ نفر نیز در حوزه آموزش‌های تخصصی قرآن شرکت کردند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره به برنامه‌های ماه محرم یادآور شد: ۴۵۰ تشکل قرآنی استان که شامل مؤسسات، خانه‌های قرآن شهری و روستایی و جلسات دائمی قرآن است، برنامه‌های ماه محرم را اجرا کردند.

انتهای پیام

captcha