عرض ارادت به ثامن‌الحجج(ع) در طرح ملی «سلام بر امام»
کد خبر: 3749740
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
حجت‌الاسلام‌ مهدوی‌مهر خبر داد:

عرض ارادت به ثامن‌الحجج(ع) در طرح ملی «سلام بر امام»

کانون خبرنگاران نبأ ــ رئیس مجتمع آموزش عالی جامعة‌المصطفی(ص) العالمیه مشهد گفت: طرح «سلام بر امام» که به‌ صورت ملی برگزار می‌شود؛ گامی مهم برای توجه مردم به امام هشتم(ع) و عرض ارادت به ثامن‌الحجج است.

طرح «سلام بر امام»؛ گامی مهم برای توجه مردم به امام هشتم(ع)

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ به نقل از پایگاه خبری آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسین مهدوی‌مهر، رئیس مجتمع آموزش عالی جامعة‌المصطفی(ص) العالمیه مشهد اظهار کرد: طرح ملی قرائت زیارت امین‌الله با عنوان «سلام بر امام» که چهارشنبه‌ها هم‌زمان با حرم مطهر رضوی در اقصی نقاط کشور انجام می‌شود گامی مفید برای توجه مردم به امام علی‌بن‌موسی‌ الرضا(ع) است.
وی ادامه داد: حضور آستان قدس رضوی به‌عنوان یک نهاد توانمند فرهنگی در اجرای طرح «سلام بر امام» بسیار اثرگذار است.
مهدوی‌مهر با بیان اینکه اجرای دسته‌جمعی زیارت ثواب بسیاری دارد، افزود: هر اقدامی برای توجه بیشتر مردم به ائمه اطهار(ع) انجام شود در افزایش معارف دینی اثرگذار است.
رئیس مجتمع آموزش عالی جامعة‌المصطفی(ص) العالمیه مشهد تصریح کرد: زیارت امین‌الله را می‌توان در جوار هر یک از امامان معصوم(ع) قرائت کرد و کسانی که توفیق زیارت ائمه اطهار(ع) را از نزدیک ندارند، می‌توانند با شرکت در طرح «سلام بر امام» از راه دور همراه زائران امام رضا(ع) زیارت امین‌الله را بخوانند.
وی بیان کرد: روز زیارتی امام رضا(ع) برای اجرای طرح «سلام بر امام» فرصتی است که زائران علاوه بر استفاده از ثواب زیارت امین‌الله سعی کنند از آموزه‌های زندگی امام هشتم(ع) در زندگی خود الگو بگیرند.
مهناز امیریان
انتهای پیام

captcha