برپایی چهارمین دوره توانمندسازی مدیران دارالقرآن‌های آموزش و پرورش سراسر کشور
کد خبر: 3749764
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵

برپایی چهارمین دوره توانمندسازی مدیران دارالقرآن‌های آموزش و پرورش سراسر کشور

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ چهارمین دوره توانمندسازی مدیران دارالقرآن‌های آموزش و پرورش سراسر کشور، از هشتم مهرماه در نیشابور برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ چهارمین دوره توانمندسازی مدیران دارالقرآن‌های آموزش و پرورش سراسر کشور، از 8 تا 11 مهرماه در اردوگاه شهید رجایی باغ رود نیشابور برگزار می‌شود.
این دوره با حضور مسئولان قرآنی کشور به عنوان استاد دوره برگزار می‌شود و تمامی کارگاه‌ها در حرم امام رضا(ع) و با حضور هزار نفر از مدیران، کارشناسان و کارشناس مسئولان و رؤسای ادارات قرآن عترت و نماز استان‌های سراسر کشور حضور تشکیل خواهد شد.
ایجاد وحدت رویه در فعالیت آموزشی مراکز دارالقرآن‌ها، ارائه و تبیین آخرین دستاوردهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مخصوص مراکز از جمله شش عنوان کتاب، سامانه همگام، تبیین و تشریح نحوه اجرای طرح ملی حفظ جزء سی ام قرآن با استفاده از ظرفیت سایر نهادها و دستگاه‌های همسو، تبادل تجربیات، تشویق و ترغیب مدیران قرآنی و انگیزه بخشی به آنها و ارزیابی فعالیت‌های قرآنی، عترت و نماز استان‌ها در سال 96-97 از جمله اهداف این دوره تواننمدسازی است.
همچنین دوره فوق با سرفصل‌هایی چون نحوه اجرای نهضت ملی حفظ جزء سی‌ام قرآن، آشنایی با تفسیر این جزء از قرآن، ساختار و تشکیلات اداری مراکز دارالقرآن، آموزش جامعه مراکز پرکار دارالقرآن، تبیین فعالیت‌های اداره‌کل قرآن، عترت و نماز و تعامل با دستگاه‌های برخوردار و خیرین قرآنی تشکیل می‌شود.
انتهای پیام

captcha