شهادت مدال ارزشمند خداوند/معنویت روح شهید همواره با خانواده همراه است
کد خبر: 3749769
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸
حجت‌الاسلام و المسلمین قمی:

شهادت مدال ارزشمند خداوند/معنویت روح شهید همواره با خانواده همراه است

گروه جامعه ــ رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با سفر به استان خوزستان در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز شرکت کرد و گفت: شهادت مدال ارزشمندی است که خداوند آن را به شما هدیه کرده و توفیق پاسداری از کیان ولایت را به شما ارزانی داشته است که این نعمت الهی را باید شکرگزار باشید.

به گزارش ایکنا؛ به‌‌نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدقمی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی با سفر به استان خوزستان در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز شرکت کرد.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه افزود:حضور مردم در این مراسم نشانه عزت و سربلندی شهدا است و به دشمنان نشان داد که جایگاه ایثار و شهادت در بین مردم رفیع و بلند مرتبه است.

حجت‌الاسلام و المسلمین قمی در دیدار با خانواده شهید افچگی که در حادثه تروریستی اهواز به مقام شهادت نائل شد، گفت: شهادت مدال ارزشمندی است که خداوند آن را به شما هدیه کرده و توفیق پاسداری از کیان ولایت را به شما ارزانی داشته است که این نعمت الهی را باید شکر گزار باشید.

عضو شورای فرهنگ عمومی کشور تصریح کرد: معنویت روح شهید همواره با خانواده همراه است و این معنویت با همجواری در کنار آستان قدس رضوی دوچندان خواهد شد.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی همچنین ضمن عیادت از حجت‌الاسلام خاکی رئیس عقیدتی سیاسی لشکر ۹۲ زرهی خوزستان جانباز حادثه تروریستی اهواز اظهار کرد: استقامت و صبر مردم در برابر دشمنان در تمام صحنه‌ها مثال زدنی است و باید قدردان این نعمت الهی باشیم.
 
انتهای پیام
captcha