ارائه خدمات درمانی و پزشکی گروه‌های جهادی در کبودراهنگ
کد خبر: 3749775
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴

ارائه خدمات درمانی و پزشکی گروه‌های جهادی در کبودراهنگ

گروه اجتماعی- فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ از ارائه خدمات درمانی و پزشکی گروه‌های جهادی در رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص)2 در مناطق محروم کبودراهنگ خبر داد.

ارائه خدمات درمانی و پزشکی گروه‌های جهادی در کبودراهنگ

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) محمود بداغی با اشاره به اجرای رزمایش جهادی سپاهیان محمد رسول الله(ص) 2 در شهرستان کبودراهنگ اظهار کرد: در این راستا خدمات بهداشتی و درمانی به مردم حاشیه شهر توسط بسیج جامعه پزشکی شهرستان ارائه شد.
وی افزود: این تیم بهداشتی و درمانی شامل دو پزشک، دو دندانپزشک، کارشناس تغذیه، مشاوره و... به مردم ارائه خدمات کردند.
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ عنوان کرد: اعزام گروه جهادی شهید «چیت‌سازیان» به روستاهای محروم‌ دهستان مهربان سفلی و ارائه خدمات فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و درمانی به روستاهای کهریز باباحسین، ایلانلو و علی آباد توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه کبودراهنگ از جمله این اقدامات بود.
وی ادامه داد: همچنین در عملیات عمرانی این گروه جهادی ساخت پایگاه مقاومت روستای کهریز باباحسین انجام‌ شد و ارائه خدمات دندانپزشکی به مردم این روستاها و برگزاری کلاس‌های فرهنگی و آموزشی توسط روحانیون اعزامی از دیگر برنامه‌های گروه جهادی شهید «چیت‌سازیان» بود.


برگزاری اردوی جهادی در روستای هلور سفلی اسدآباد
مسئول گروه جهادی شهید «قهاری» اسدآباد از برگزاری اردوی جهادی در روستای هلور سفلی اسدآباد خبر داد.
مسلم صادقی‌منش اظهار داشت: گروه جهادی شهید «قهاری» در روستای هلور سفلی به مدت هفت روز برگزار شد.
وی تصریح کرد: این گروه جهادی با همکاری بسیجیان پایگاه سردار شهید «همدانی» اقدام به خدمت‌رسانی به مردم کردند.
مسئول گروه جهادی شهید «قهاری» اسدآباد با اشاره به یاری خیرین در حمایت از این اردو ابراز داشت: خیرین در این کار سهیم بوده و مبلغی بالغ بر ۵ میلیون تومان کمک کردند.
انتهای پیام

captcha