اهدای 100 میلیون تومان نوشت افزار به دانش‌آموزان گلوگاه
کد خبر: 3749781
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱

اهدای 100 میلیون تومان نوشت افزار به دانش‌آموزان گلوگاه

گروه اجتماعی- رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گلوگاه از اهدای 100 میلیون تومان لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

اهدای 100 میلیون تومان نوشت افزار به دانش‌آموزان گلوگاه
به گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی کمیته امداد محمدرضا یعقوبی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گلوگاه با اشاره به تکاپوی خانواده‌ها برای شروع سال تحصیلی دانش آموزان در روزهای پایانی تابستان، اظهار کرد: کمیته امدادگلوگاه، دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت خود را در این شرایط تنها نگذاشته و با همکاری آموزش پرورش و یاری خیرین نوع دوست شهرستان با تهیه و توزیع بسته لوازم‌التحریر از آنها حمایت می‌کند.
یعقوبی تعداد دانش آموزان تحت حمایت 192 را نفر اعلام کرد و افزود: به همه دانش آموزان تحت پوشش یک بسته لوازم‌التحریر با توجه به مقطع تحصیلی با اعتباری بیش 100 میلیون تومان اهدا شد.
وی با بیان اینکه به مرور زمان مخارج دانش آموزان در مدارس امروزی افزایش می‌یابد، افزود: برای تأمین آبرومندانه حداقل نیازهای دانش آموزان، نیازمند کمک و مشارکت هر چه بیشتر مردم عزیز گلوگاه هستیم.
این مسئول برخورداری دانش آموزان نیازمند از امکانات تحصیلی برابر با سایرین در کنار حفظ کرامت آنها را از اولویت‌های کمیته امدادگلوگاه دانست و اظهار کرد: برپایی جشن بزرگ عاطفه‌ها در آستانه سال تحصیلی یکی از بزرگترین رویدادهای عرصه خیر و احسان در کشور است که مبتکر و مجری آن کمیته امداد است و در همه سال‌هایی که این جشن برگزارشده با استقبال پرشور مردم نیکوکار گلوگاه ، کمک‌های قابل توجهی برای توزیع در میان دانش آموزان نیازمند، جمع‌آوری شده است.
رئیس کمیته امداد گلوگاه با بیان این مطلب که مرحله دوم جشن عاطفه ها در روز چهارشنبه 11مهر در کلیه مدارس کشور برگزار ‌می‌شود از خیرین و اولیای دانش‌آموزان خواست کمک‌های مالی خود را جهت دانش آموزان بی‌بضاعت با هدف ترویج فرهنگ انفاق در پاکت‌هایی که به همین منظور طراحی و در اختیار دانش‌آموزان گذاشته شده قرار دهند.
انتهای پیام

captcha