اجرای 200 برنامه هفته دفاع مقدس در منطقه شمال غرب شیراز
کد خبر: 3749788
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵

اجرای 200 برنامه هفته دفاع مقدس در منطقه شمال غرب شیراز

گروه اجتماعی ـ فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس بالغ بر 200 برنامه در منطقه شمال غرب شیراز پیش‌بینی شده بود که بخشی از آن اجرا شده است.

به گزارش ایكنا از فارس، سید حسین حسینی، فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز امروز، 2 مهر در جمع خبرنگاران از اجرای بیش از 200 ویژه برنامه ایام هفته دفاع مقدس در منطقه شمال غرب شیراز خبر داد و گفت: با توجه به تقارن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، برنامه‌های ویژه‌ای با مشارکت آموزش و پرورش ناحیه 2 شیراز برگزار شد.
وی برنامه ویژه این ایام را به صدا درآوردن زنگ مقاومت و ایثار اعلام كرد و گفت: تحلیل و تبیین دفاع مقدس به همت مراکز بسیج دانش‌آموزی اجرایی شده است.
حسینی گفت: برگزاری مسابقات ورزشی، محفل انس با شهدا، روایتگری و خاطره‌گویی در ادارات و مراکز، سرکشی از آسایشگاه جانبازان، یادواره شهدای دانش‌آموز و سرکشی به خانواده شهدا از برنامه‌های تدوین شده است.
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز اظهار كرد: یکی از ویژه برنامه‌ها مسابقه کتابخوانی شهید ابراهیم هادی است که در این رابطه قریب به 2 هزار جلد کتاب در شهرک گلستان و شمالغرب شیراز توزیع خواهد شد.
حسینی یادآور شد: شعار محوری امسال برنامه‌های هفته دفاع مقدس «ما توانستیم» و بیانگر خودباوری، ایستادگی و مقاومت در برابر جبهه استکبار است.
انتهای پیام

captcha