ترجمان امروزی «هیهات مناالذله» شعار مرگ بر آمریكا می‌شود
کد خبر: 3749795
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹
دوستدار‌:

ترجمان امروزی «هیهات مناالذله» شعار مرگ بر آمریكا می‌شود

گروه اجتماعی ـ فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز، ترجمان امروزی «هیهات مناالذله» را شعار مرگ بر آمریكا دانست و گفت: این شعار در حال گسترش و جهانی شدن است.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز، مراسم بدرقه فرزندان شهدا همزمان با آغاز سال تحصیلی در شیراز در راستای احترام و تکریم از خانواده معزز شهدا و به ویژه شهدای مدافع حرم با حضور کارکنان سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز برگزار شد.
محمد جعفر دوستدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیةالله(عج) در این مراسم گفت: حرکت نمادین کارکنان سپاه بقیةالله(عج) در سالروز بازگشائی مدارس جهت احترام به خانواده و فرزندان معظم شهدای عرصه امنیت و اقتدار، شهدای مدافعان حرم و جانبازان و رزمندگان نظام جمهوری اسلامی ایران است.
وی بیان كرد: امروز اقتدار و امنیت موجود را مرهون زحمات کسانی که بهترین هدیه خداوند، جانشان را در طبق اخلاص نهاده و تقدیم به نظام و انقلاب كرده و می‌كنند.
دوستدار در ادامه با اشاره به حادثه دیروز در شهر اهواز گفت: قهرمانان واقعی شهدا هستند، اگر شهدای مدافع حرم نبودند حادثه 10 دقیقه‌ای روز شنبه اهواز را ضربدر زمان جنگ با داعش در خارج از مرزها کنیم، اتفاق می‌افتاد.
فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز یادآور شد: در زمان شروع جنگ در 31 شهریورماه سال 59 از جمع دانش‌آموزان کشور 550 هزار دانش‌آموز نیمکت‌ها را رها کردند و راهی جبهه نبرد حق علیه باطل شد و از این جمع 36000هزار شهید تقدیم به نظام جمهوری اسلامی شد و به فرموده مقام معظم رهبری هیچ سنگری را ندیدیم که از خون شهدای دانش‌آموز رنگین و گلگون نشده باشد.
وی با اشاره به فرمایش امام راحل كه فرمود دشمن نمی‌خواهد بگذارد ایران الگو شود، گفت: دشمن در تلاش است تا شعار هیهات منا الذله که ترجمان امروزی آن شعار مرگ بر آمریکا می‌شود، تبدیل به یك شعار جهانی و سراسری نشود اما به حول و قوه الهی این شعار در حال گسترش و جهانی شدن است.
فرمانده سپاه بقیةالله(عج) در ادامه خطاب به دانش‌آموزان گفت: دانش‌آموزان باید سیره شهدا را خوب بدانند و جا پای شهدا بگذارند باید خاطرات شهید محمد حسین فهمیده که هنوز به سن تکلیف نرسیده است را به خوبی مطالعه و تحقیق كنند که چگونه دایره تاثیر‌گذاری شهید فهمیده به خارج از مرزها را در نوردیده است.
یادآور می‌شود، در پایان این مراسم از فرزندنا شهیدان اكبر عبدالله‌نژاد و نصیری بیان از شهدای امنیت و اقتدار و شهید شجاعت علمداری، شهید مدافع حرم تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام

captcha