هفته دفاع مقدس فرصتی برای بيان افتخارآفرينی‌های رزمندگان است
کد خبر: 3749800
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸

هفته دفاع مقدس فرصتی برای بيان افتخارآفرينی‌های رزمندگان است

گروه حماسه و جهاد ــ استاندار چهارمحال و بختیاری هفته دفاع مقدس را فرصت مناسبي براي بيان گوشه‌اي از حماسه آفرينی‌ها و افتخار آفرينی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: برگزاري نمايشگاه دفاع مقدس به خوبی می‌تواند اين حرکات را برای مردم به منصه ظهور بگذارد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، به نقل از ایسنا اقبال عباسي در حاشيه بازديد از نمايشگاه هفته دفاع مقدس واقع در استانداري اظهار کرد: برپايي چنين نمايشگاهي فرصت مغتنمي در جهت احياء ارزش‌هاي دفاع مقدس و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در بين مردم به خصوص آشنايي نسل جوان با اين ارزش‌‎ها است.
وي تصریح کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبي براي بيان گوشه‌اي از حماسه آفريني‌ها و افتخار آفريني‌هاي رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است و برگزاري نمايشگاه دفاع مقدس به خوبي مي‌تواند اين حرکات را براي مردم به منصه ظهور بگذارد.
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: جنگ تحميلي واقعه‌اي عظيم در تاريخ معاصر کشور بود که در آن ارزش و جايگاه والاي ايرانيان در دفاع از شرف، ناموس و اعتقادات شان در جهان به اثبات رسيد و دنيا به اين واقعيت معترف شد که ايران آغازگر جنگ نبوده و خاک ما مورد تعرض بيگانگان قرار گرفته است.

انتهای پیام

captcha