تمدن نوین اسلامی را با بهره‌گیری از فرهنگ عاشورایی به جهانیان معرفی کنیم
کد خبر: 3749813
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵

تمدن نوین اسلامی را با بهره‌گیری از فرهنگ عاشورایی به جهانیان معرفی کنیم

گروه سیاسی- جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی کردستان گفت: در هشت سال دفاع مقدس ۳۶ هزار دانش‌آموز و چهار هزار فرهنگی به شهادت رسیده است در این راستا باید با بهره‌گیری ازفرهنگ عاشورایی و هشت سال دفاع مقدس، تمدن نوین اسلامی را به جهان معرفی کنیم.

تمدن نوین اسلامی را با بهره‌گیری از فرهنگ عاشورایی به جهانیان معرفی کنیم

به گزارش ایکنا از کردستان، عبدالحسین یوسفی، جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان کردستان امروز، دوم شهریورماه در یادواره شهدا دهستان نجف‌آباد که در مسجد این روستا برگزار شد، با محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز اظهار کرد: این اقدام توسط فرزندان این ملت در کوتاه‌ترین زمان پاسخ داده می‌شود.
وی با اشاره به بازگشایی مدارس افزود: در هشت سال دفاع مقدس ۳۶ هزار دانش‌آموز و چهار هزار فرهنگی به شهادت رسیده است در این راستا باید با بهره‌گیری ازفرهنگ عاشورایی و هشت سال دفاع مقدس، تمدن نوین اسلامی را به جهان معرفی کنیم.
جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان کردستان با بیان اینکه ۷۰ درصد از جمعیت کنونی کشور ۸ سال دفاع مقدس را ندیده‌اند، بیان کرد: باید ۳۰ درصد از جمعیت کنونی کشور که جنگ و دفاع مقدس را تجربه کرده اند به نحو احسن آن دستاورد ها را بازگو کنند.
وی با اعلام اینکه دشمن در حال فاصله انداختن بین مسئولان و مردم است، عنوان کرد: مسئولین ما باید بی منت به مردم خدمت کنند و اجازه ندهند تا بین مسئولین و مردم فاصله بیفتاد.
یوسفی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در آستانه ورود به دهه ۵۰ است ، ادامه داد: در آغاز این دهه موضوع جهاد کبیر و عدم تبعیت از دشمن را داریم و دهه ۵۰ را باید با جهاد کبیر پشت سر بگذاریم.
وی با تأکید بر اینکه سپاه پاسداران و کمیته امداد امام خمینی(ره) ساخت ۱۰۰۰ واحد خانه محروم در استان کردستان را آغاز کرده‌اند، اعلام کرد: از این رقم ۵۱ واحد مسکونی سهم شهرستان بیجار است.
جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان کردستان در پایان یادآور شد: در دولت اسلامی نباید محرومی وجود داشته باشد و باید دست به دست هم دهیم و مشکلات را رفع کنیم.
انتهای پیام

captcha