عملیات‌های تروریستی مانع رشد و پیشرفت توان دفاعی کشور نخواهد شد
کد خبر: 3749817
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۴

عملیات‌های تروریستی مانع رشد و پیشرفت توان دفاعی کشور نخواهد شد

گروه سیاسی- دبیر و اعضای شورای افتای استان کردستان در بیانه خود در محکوم کردن به اقدامات تروریستی خوزستان گفت: مردم بی گناه اهواز در نخستین ساعات روز 31 شهریورماه بیرحمانه به خاک و خون کشیده شدند، بدون شک این عملیات تروریستی مانع رشد و پیشرفت توان دفاعی کشور نخواهد شد.

عملیات‌های تروریستی مانع رشد و پیشرفت توان دفاعی کشور نخواهد شد

به گزارش ایکنا از کردستان، دبیر و اعضای شورای افتای استان کردستان در بیانه‌ای اقدامات تروریستی خوزستان را محکوم کردند که در ادامه متن بیانیه آمده است:
«مَن قَتَلَ نَفْساً بِغَيْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِي الأَرْضِ فَكَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِيعاً
حادثه تروریستی اهواز بار دیگر مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی را داغدارکرد. مردمی که آمده بودند تا در نخستین روز از هفته دفاع مقدس، شاهد نمایش قدرت نیروهای مسلح و تماشاگر ارتقای توانمندی‌های دفاعی نظامی و انتظامی نظام اسلامی باشند که ناگهان هدف حملات ناجوانمردانه ایادی و عوامل وابسته به سرویس‌های بیگانه قرار گرفتند.
این بیانیه می‌افزاید: مردم بی گناه اهواز در نخستین ساعات روز 31 شهریورماه بیرحمانه به خاک و خون کشیده شدند، بدون شک این عملیات تروریستی مانع رشد و پیشرفت توان دفاعی کشور نخواهد شد.
در ادامه بیانیه آمده است؛ این حملات کور دلان در عزم قوای مسلح برای دفاع از ملت غیور ایران و حراست از مرزهای میهن اسلامی، خللی وارد نخواهد کرد و دولتمردان کشور را برای توسعه همه جانبه کشور و پیگیری مطالبات مشروع مردم بویژه ساکنان مناطق مرزی غرب کشور که حق عظیمی بر رقبه نظام اسلامی دارند، مصمم‌تر خواهد کرد.
در ای بیانیه آمده است؛ اینجانبان ضمن محکومیت این اقدام کور و اعلام انزجار از عوامل و ایادی این جنایت هولناک، برای شهدای این واقعه دلخراش علو درجات و برای مجروحان و مصدومان شفای عاجل و برای بازماندگان این رویداد سهمگین، اجر جزیل و صبر جمیل مسألت می‌نمائیم وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنقَلَبٍ يَنقَلِبُونَ .
انتهای پیام

captcha