بهره‌گیری از پیام نهضت عاشورا برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی
کد خبر: 3749864
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷

بهره‌گیری از پیام نهضت عاشورا برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی

گروه اجتماعی ــ رئیس‌کل دادگستری استان قزوین گفت: بهره‌گیری از نهضت عاشورا و قیام اباعبدالله الحسین(ع) برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و مدیریت جامعه بسیار کارگشا است و می‌تواند دستگاه‌های متولی و مجری را در این زمینه بسیار کمک کند.

بهره‌گیری از پیام نهضت عاشورا برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی

به گزارش ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین نورالله قدرتی در دیدار مردمی مسئولان قضایی که شب گذشته، 2 مهرماه در مسجد چهارده معصوم(ع) برگزار شد، اظهار کرد: ملت با بصیرت ایران فشارها و تحریم‌های چهل‌ساله دشمنان را تحمل کرده و از این مرحله نیز با اقتدار و سربلندی عبور خواهند کرد.
مقام ارشد قضایی استان تأکید کرد: امروزه دشمنان در پی ایجاد یک قحطی خودساخته دروغین در کشور هستند که متأسفانه برخی نیز در داخل با بی‌تدبیری به دشمنان کمک می‌کنند.
وی عنوان کرد: بخشی از این فشار اقتصادی به‌دلیل نقص قوانین و بی‌تدبیری عده‌ای از مدیران و تصمیم‌گیران است که موجب می‌شود فرصت‌طلبان و زیاده‌خواهان فرصت عرض‌اندام در جامعه را به دست آورند.
رئیس‌کل دادگستری استان قزوین افزود: دستگاه قضا به فرموده مقام معظم رهبری در مقابله با اخلال‌گران و مفسدان ذره‌ای کوتاه نخواهد آمد و اجازه نمی‌دهد آرامش و آسایش مردم فدای زیاد خواهی برخی شود.
قدرتی تصریح کرد: مسئولانی که بخواهند در سفره انقلاب و شهیدان به شهدا و خون آن‌ها خیانت کرده و از انقلاب دست‌بردارند در هر مقام و جایگاهی که باشند از اوج اقتدار به حضیض ذلت افتاده و منکوب می‌شوند.
این مقام قضایی استان خاطرنشان کرد: امروزه دشمنان برای نسل جوان کشور دندان تیز کرده‌اند تا با اعتیاد، فحشا و آسیب‌های اجتماعی آن‌ها را به تباهی بکشانند و باید با هوشیاری مسئولان و مردم برای مقابله با دشمنان اقدام کرد.
وی افزود: بهره‌گیری از نهضت عاشورا و قیام اباعبدالله الحسین(ع) برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و مدیریت جامعه بسیار کارگشا است و می‌تواند دستگاه‌های متولی و مجری را در این زمینه بسیار کمک کند.
قدرتی ابراز کرد: قیام امام حسین(ع) باانگیزه الهی برای اهداف مقدس از قبیل حاکمیت ارزش‌ها، مبارزه با نفاق و دفاع از حقوق مردم صورت گرفت و پرچم این نهضت که از سال 62 هجری به اهتزاز درآمده تا همیشه برافراشته خواهد ماند.
رئیس‌کل دادگستری قزوین در پایان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در قرن اخیر یکی از نمونه‌های بالندگی و زنده‌بودن عاشورا است و نشان می‌دهد همچنان خون امام حسین(ع) تا تحویل پرچم کربلا به امام زمان(عج) در جوشش خواهد ماند.

انتهای پیام

captcha