تحصیل 1400 طلبه در 13 مدرسه علمیه لرستان
کد خبر: 3749887
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲

تحصیل 1400 طلبه در 13 مدرسه علمیه لرستان

گروه فرهنگی ـ مدیر حوزه علمیه لرستان از تحصیل یک‌هزار و 400 طلبه لرستانی در 13 مدرسه علمیه استان خبرداد.

تحصیل 1400 طلبه در 13 مدرسه علمیه لرستان

 به گزارش ایکنا از لرستان، یک‎هزار و 400 طلبه لرستان سال‌تحصیلی جدید را از اوایل مهرماه جاری در 13 مدرسه علمیه سطح استان آغاز کردند.
حجت‌الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان، دوشنبه، دوم مهر در جمع خبرنگاران، با اشاره به این‌که حوزه‌های علمیه از مراکز مهم تبلیغ دین و آموزه‌های مکتب تشیع در جهان هستند، گفت: طلاب و مبلّغان سفیران دین و مکتب اهل‌بیت(ع) هستند و باید با اخلاص و دلسوزی در راستای اشاعه فرهنگ دینی و گسترش و تعمیق معنویات در جامعه همت خود را به‌کار گیرند .
وی با اشاره به این‌که طلاب باید با جدیت، برنامه‌ریزی، علاقه و انگیزه در کسب معارف علوم حوزه کوشا باشند، اظهارکرد: طلاب باید قدر جایگاه و رسالت خود را بدانند و با تهذیب نفس، مطالعه و کسب فیض از محضر بزرگان حوزوی رسالت تبلیغی خود را به‌نحو احسن انجام دهند .
میناپور با بیان این‌که طلاب باید از همان روزهای اول سال‌تحصیلی نظم، حضور منظم در کلاس‌ها و انجام مباحثه را در زندگی تحصیلی خود نهادینه کنند، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی، نظم، مباحثه مستمر و انجام تحقیق و پژوهش می‌توانیم شاهد رشد و شکوفایی تهذیبی و علمی در حوزه‌های علمیه باشیم .
مدیر حوزه علمیه لرستان در پایان با بیان این‌که هم‌اکنون قریب‌به یک‌هزار و 400 طلبه در استان به فراگیری علوم حوزه مشغول هستند، یادآور شد: این طلاب در 13 مدرسه علمیه با تدریس 130 استاد حوزه فعالیت تحصیلی خود را آغاز کردند.

انتهای پیام

captcha