برپایی میز خدمت جهاددانشگاهی در محل نمایشگاه کتاب استان اردبیل
کد خبر: 3749890
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸

برپایی میز خدمت جهاددانشگاهی در محل نمایشگاه کتاب استان اردبیل

گروه اجتماعی ـ میز خدمت جهاددانشگاهی استان اردبیل برای تسهیل دسترسی مردم به خدمات این نهاد، در محل دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان اردبیل دایر شده است.

برپایی میزخدمت جهاددانشگاهی در محل دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان اردبیل، مهرداد موجبی مدیر مرکز مطالعات شهری جهاددانشگاهی استان اردبیل روزگذشته دوم مهرماه در حاشیه نمایشگاه کتاب اردبیل از برپایی میز خدمت جهاددانشگاهی در محل نمایشگاه کتاب اردبیل خبر داد و افزود: ارائه خدمات بهتر، تکریم ایده‌های خلاق شهروندان و هم‌افزایی کسب و کار هوشمندانه از اهداف ایجاد میز خدمت است.
موجبی با بیان اینکه میز خدمت به عنوان یک مرکز ارتباطی بین سازمان و مخاطبان و در راستای ارائه خدمات مطلوب و عادلانه به مشتریان فعالیت می‌کند، عنوان کرد: تمام خدمات ثبت‌نام و پذیرش مراکز آموزشی، تحقیقاتی و درمانی جهاددانشگاهی استان اردبیل در میز خدمت انجام می‌گیرد.
وی جهاد دانشگاهی را پل ارتباطی بین صنعت و دانشگاه عنوان و تصریح کرد: این نهاد تمام همت خود را برای ارائه خدمات مورد نیاز به کار گرفته است و سعی دارد فعالیت‌های خود را مأموریت محور و در راستای توسعه استان انجام دهد.
گفتنی است دوازدهمین نمایشگاه کتاب اردبیل از ۱ تا ۶ مهرماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند هر روز از ساعت ۱۴ الی ۲۱ از این نمایشگاه بازدید کنند.
انتهای پیام

captcha