برگزاری همایش تجلیل از روحانیان در اردبیل
کد خبر: 3749900
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸

برگزاری همایش تجلیل از روحانیان در اردبیل

گروه فرهنگی ـ با حضور مسئولان و فرمانده سپاه استان اردبیل، همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس، همایش تجلیل از روحانیان در اردبیل برگزار شد.

برگزاری همایش تجلیل از روحانیون در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار پاسدار جلیل بابازاده، فرمانده سپاه اردبیل روز گذشته، دوم مهرماه در همایش تجلیل از روحانیان اردبیل گفت: باید با استفاده از ظرفیت روحانیان به عنوان منتقل کننده پیام انقلاب و فرهنگ ایثار، نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کنیم.
فرمانده سپاه اردبیل ادامه داد: روحانیان در هشت سال دفاع‌مقدس نقش ارزنده‌ای در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشتند که تمام این موارد مثال‌زدنی است و باید تاثیرگذاری کم‌نظیر روحانیان در دل‌ها و اذهان عمومی به طور کامل مشخص شود.
وی با اشاره به این که روحانیان با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل قوت قلب بزرگی برای رزمندگان بوده‌اند بیان کرد: نباید به هیچ وجه راه و اهداف شهدای والامقام فراموش شود چرا‌که شهدای کشورمان با گذشت از جان و مال و فرزندان خود درس ایثار و شجاعت را به ما آموختند.
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: وحدت و یکپارچگی ملت ایران در سایه رهنمود‌های روحانیان رقم خورده و بی‌شک اگر توانسته‌ایم برهه‌های سخت زمانی را با به دست آوردن راهکار‌های مناسب حل کنیم به برکت وجود شخصیت‌های ارزشمند و روحانیان بوده است که این مهم در جامعه نیازمند نهادینه‌سازی است.
بابازاده بیان کرد: دشمنان با به راه انداختن جنگ روانی در دوره‌های زمانی مختلف درصدد تفرقه‌افکنی و بدبین کردن مردم نسبت به نظام مقدس انقلاب اسلامی بوده‌اند که باید از ظرفیت مساجد و روحانیان برای خنثی‌سازی نقشه‌های دشمنان استفاده کنیم و به تمامی اهداف خود در راستای تقویت وحدت مردم دست یابیم.
وی اظهار کرد: پیروزی در مقابل دشمنان فقط و فقط نیازمند وحدت و همدلی مردم و مسئولان است چرا که دشمنان درصدد دلسرد‌کردن مردم نسبت به نظام هستند که در این زمینه باید با ظرفیت روحانیان به عنوان منتقل کننده پیام انقلاب و فرهنگ ایثار نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کنیم.
انتهای پیام

captcha