حادثه تروریستی اهواز تکرار عاشورا بود/ نقش تأثیرگذار فرهنگیان در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان
کد خبر: 3749913
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳

حادثه تروریستی اهواز تکرار عاشورا بود/ نقش تأثیرگذار فرهنگیان در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه طارم نقش معلمان و فرهنگیان در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان را بسیار مهم و اساسی برشمرد و گفت: حادثه تروریستی اهواز تکرار و بازنمایی عاشورا بود.

حادثه تروریستی اهواز، تکرار و بازنمایی عاشورا بود/دشمنان چشم دیدن پیشرفت ایران را ندارندبه گزارش ایکنا، از زنجان، حجت‌الاسلام محمد صادقی‌پور امام جمعه شهرستان طارم شامگاه دوشنبه، دوم مهرماه در جمع دانش‌آموزان دبیرستان فاطمیه آب‌بر ضمن محکومیت حملات تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز، عنوان کرد: منافقان کوردل که چشم دیدن موفقیت‌ها و پیشرفت‌های جوانان ایران اسلامی را ندارند و با انجام عملیات تروریستی عقده‌گشایی می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه دشمنان همواره به دنبال توطئه علیه کشورمان هستند، یادآور شد: این دشمنی‌ها و عملیات تروریستی با حمایت استکبار جهانی از جمله آمریکا، انگلیس، اسرائیل، عربستان و سایر رژیم‌های کودک‌کش انجام می‌شود.
صادقی‌پور با اشاره به تقارن این حملات با ایام محرم، ادامه داد: حادثه تروریستی اهواز تکرار و بازنمایی عاشورا بود.
امام جمعه طارم نقش معلمان و فرهنگیان در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان را بسیار مهم و اساسی برشمرد و یادآور شد: مهمترین وظیفه دانش‌آموزان در برهه فعلی تلاش در جهت تحصیل و کسب علم و دانش، تهذیب نفس، ولایت‌مداری و پیروی از الگوهای اسلامی است.
انتهای پیام
captcha