داوری آثار ارسالی به «دوسالانه آیات مصور»
کد خبر: 3749945
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸

داوری آثار ارسالی به «دوسالانه آیات مصور»

گروه فرهنگی ــ رئیس کارگروه قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد همدان از انجام داوری آثار ارسالی به جشنواره دوسالانه آیات مصور خبر داد و گفت: اختتامیه جشنواره دوسالانه آیات مصور آبان‌ماه در همدان برگزار می‌شود.

آثار ارسالی به «دوسالانه آیات مصور» در حال داوری است

هادی فیض‌منش، رئیس کارگروه قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، بیان کرد: اقدامات لازم جهت برگزاری جشنواره دوسالانه آیات مصور در همدان انجام شده است.
وی با بیان اینکه اختتامیه جشنواره دوسالانه آیات مصور در آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد، افزود: بیش از 570 اثر خوب از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که در مرحله داوری است.
فیض منش با اشاره به اینکه تعداد آثار امسال که نسبت به دو سال گذشته رشد 3 برابری داشته است، عنوان کرد: داوری آثار در سطح ملی و توسط داوران مجرب این حوزه انجام می‌شود.
رئیس کارگروه قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد همدان با بیان اینکه باید روحیه نشاط و امید در جامعه ترویج شود، اضافه کرد: یکی از سیاست‌های خوب مجریان این دور از جشنواره انتخاب آیات مصور از آیات نشاط بخش و امید آفرین است.
وی ادامه داد: در راستای تحقق این امر مهم، آیات مصور امید بخش می‌تواند در بیلبورد‌های خیابانی و حتی کتابچه‌های خوب در اختیار آحاد مردم قرار گیرد.
انتهای پیام

captcha