نگار مهر؛ گرامیداشت شهدای دفاع مقدس در محله نازی‌آباد + تصویر
کد خبر: 3749970
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰

نگار مهر؛ گرامیداشت شهدای دفاع مقدس در محله نازی‌آباد + تصویر

کانون خبرنگاران نبأ ــ نمایشگاه یاد یاران با موضوع «نگار مهر» به مناسبت هفته دفاع مقدس همراه با برنامه‌های تعزیه‌خوانی، خاطره‌گویی، تئاتر و ... تا ششم مهرماه در میدان فرهنگی نازی‌آباد همه روزه از ساعت 16 تا 21 پذیرای عموم شهروندان است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ آیین افتتاحیه نمایشگاه «نگار مهر» با حضور سردار حسینی، معاون بسیج اقشار و متخصصین سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ، سرهنگ محمدی، فرمانده ناحیه شهیدرجایی و جمعی از رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس عصر روز یکشنبه، اول مهرماه در میدان فرهنگی نازی‌آباد برگزار شد.
مراسم با تلاوت آیاتی از کلام‌االله مجید توسط کوهی از قاریان قرآن آغاز شد که اجرای سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، سخنرانی و بیان خاطرات سردار حسینی از روزهای سخت دفاع مقدس، گرامیداشت یاد شهدای فاجعه تروریستی اهواز از برنامه‌های این مراسم بود.
سردار حسینی رهایی از بند طاغوت و استکبار جهانی و رسیدن به آزادی در چارچوب معیارهای اسلامی را از جمله اهداف بزرگ انقلاب اسلامی عنوان کرد.
وی با بیان ویژگی‌های مردم عزیز ایران و فراز و نشیب‌های 40 سال ایستادگی و شکست توطئه‌های دشمنان انقلاب، توسل استکبار جهانی و اذناب منطقه‌ای و فریب‌خوردگان داخلی را اوج استیصال آنان و شکست‌های پی‌درپی سیاست‌های استکبار در منطقه را نویدبخش پیروزی نهایی مستضعفین عالم و آغاز حکومت جهانی موعود دانست.

مجید وفامهر
انتهای پیام

captcha