خدمت ۱۰۰ میلیاردی سپاه در جنوب شرق کشور
کد خبر: 3749990
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵
با هدف بهبود معیشت مردم؛

خدمت ۱۰۰ میلیاردی سپاه در جنوب شرق کشور

گروه اجتماعی ـ فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: سالانه مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جنوب شرق کشور بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان تنها در حوزه خدماتی و معیشتی به مردم منطقه خدمات ارائه می‌دهد که این اقدامات سال به سال نیز در حال افزایش است.

خدمت 100 میلیاردی سپاه در جنوب شرق کشور

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، امان‌الله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان استان امروز در ویژه‌برنامه «دفاع ادامه دارد» به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در زاهدان برگزار شد، گفت: با مجاهدت‌های فرزندان این کشور، امروز ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی و نظامی جزء کشورهای برتر منطقه است و این توانایی را دارد که به کشورهای همسایه نیز در تمامی حوزه‌ها یاری برساند.
وی با اشاره به اینکه در نظام طاغوت، ایران کشوری کاملا وابسته بود، ادامه داد: امروز به برکت مجاهدت جوانان انقلابی، استقلال کشور حاصل شده و در عرصه‌های علمی و نظامی به خودکفایی رسیده‌ایم.
فرمانده سپاه سلمان استان بیان کرد: مجموعه سپاه پاسداران در کنار امنیت مرزها که عهده‌دار این مسئولیت خطیر در جنوب شرق است، توفیقات زیادی نیز در حوزه خدمات دهی، محرومیت‌زدایی و بهبود وضعیت معیشتی مردم داشته است.
وی اظهار کرد: سالانه مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جنوب شرق کشور بالغ بر 100 میلیارد تومان تنها در حوزه خدماتی و معیشتی به مردم منطقه خدمات ارائه می‌دهد که این اقدامات سال به سال نیز در حال افزایش است.
گشتاسبی افزود: مردم ولی‌نعمت ما هستند، بهای زیادی برای انقلاب پرداخت کرده‌اند، فلذا سپاه پاسداران به خدمت به مردم افتخار می‌کند؛ مسئولان نیز باید قدر این مردم را بدانند و از هیچ خدمتی دریغ نکنند، تا نگاه خداوند هم به ما همراه با رحمت، برکت و سربلندی باشد.
فرمانده سپاه سلمان استان بیان کرد: با سیاستی که در حوزه نیروهای مسلح برای کمک به مردم پیش بینی شده قطعا بخشی از مشکلات کنونی مرتفع می‌شود، چرا که روحیه انقلابی و حضور در صحنه‌های مختلف برای خدمت به مردم ضروری است.

انتهای پیام

captcha