برپایی نماز در سطح برخی از ادارات خراسان‌شمالی رضایت‌بخش نیست
کد خبر: 3750010
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸

برپایی نماز در سطح برخی از ادارات خراسان‌شمالی رضایت‌بخش نیست

گروه اجتماعی ـ رئیس ستاد اقامه نماز خراسان‌شمالی گفت: وضعیت برپایی نماز در سطح برخی از ادارات استان رضایت‌بخش نبوده که باید این فریضه الهی مورد توجه مدیران در دستگاه‌ها قرار گیرد.

برپایی نماز درسطح ادارات خراسان‌شمالی رضایت بخش نیست

حجت الاسلام احمدی فر، رئیس ستاد اقامه نماز استان در گفت وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهار کرد: متاسفانه برپایی نماز ظهر و عصر در سطح برخی از ادارات استان رضایت بخش نیست و باید مدیران دستگاه‌های اجرایی به برپایی این فریضه الهی اهتمام بیشتری ورزند.
وی با انتقاد از وضعیت برپایی نماز در اداره کل ورزش و جوانان استان، افزود: در این اداره کل که متشکل از جوانان و ورزشکاران بوده انتظار می‌رود بیش از سایر دستگاه‌ها به برپایی نماز و شرکت در آن توجه کنند نه اینکه در هنگام نماز فقط دو تا سه نفر در این فریضه الهی شرکت کنند.
احمدی فر با تاکید بر اینکه باید مدیران دستگاه های اجرایی بیش از پیش به برپایی نماز در دستگاه خود توجه کنند، گفت: متاسفانه برخی از مدیران جلسات خود را در ساعات اذان گذاشته که این مهم شایسته نیست زیرا برپایی نماز در اول وقت در اولویت است.
وی در پاسخ به این سوال که در برخی از ادارات و سازمان‌ها، مدت زمان اقامه نماز توسط کارکنان بسیار طولانی بوده، افزود: اقامه نماز 20 دقیقه زمان لازم دارد و این در حالیست که به دلیل بدسلیقگی، برخی از مدیران پس از پایان نماز در همان محل نمازخانه اقدام به برپایی جلسات نیم ساعته با موضوعات مختلف از قبیل تقدیر از بانوان دستگاه یا کارکنان نمونه می‌کنند که این زمان طولانی موجب گلایه ارباب رجوع می‌شود.
احمدی فربا اشاره به سرکشی سرزده به ادارت در هنگام برپایی نماز، ادامه داد: خوشحالیم که در برخی از ادارات نماز در سر وقت و با حضور مدیر مجموعه یا دستگاه اجرایی و دیگر کارکنان برگزار می‌شود اما از برخی ادارات نیز گلایه داریم که چرا مدیر مربوط هنگام نماز در نمازخانه حاضر نشده و به همراه کارکنان خود نماز را به جا نمی آورد.
وی ادامه داد: مدیران این دستگاه‌ها اظهار می‌کنند که نماز را در اتاق خود می خوانند در حالی که باید مدیربه عنوان رئیس یک مجموعه در نمازخانه حاضر شود تا باقی کارکنان نیزبرای شرکت در نمازخانه تشویق شوند.

انتهای پیام.

captcha