آمادگی جهاددانشگاهی لرستان برای برگزاری مرحله منطقه‌ای مناظرات دانشجویی
کد خبر: 3750012
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱

آمادگی جهاددانشگاهی لرستان برای برگزاری مرحله منطقه‌ای مناظرات دانشجویی

گروه فرهنگی ـ معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی لرستان از حضور ۱۲ تیم در هفتمین دوره مسابقات ملی مناظرات دانشجویی در استان خبر داد و گفت: جهاد دانشگاهی لرستان آمادگی کامل دارد تا مرحله منطقه‌ای این مناظرات دانشجویی را در استان برگزار کند.

 آمادگی جهاددانشگاهی لرستان برای برگزاری مرحله منطقه‌ای مناظرات دانشجویی

به گزارش ایکنا از لرستان، رامین جانی‌پور، معاون فرهنگی جهاددانشگاه لرستان امروز، سوم مهر در جمع خبرنگاران از حضور 12 تیم در هفتمین دوره مسابقات ملی مناظرات دانشجویی در استان خبر داد و گفت: هفتمین دوره مسابقات ملی مناظرات دانشجویی با حضور 12 تیم از دانشگاه‌های سراسر استان از امروز و به مدت دو روز در دانشگاه علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی خرم‌آباد برگزار خواهد شد.
وی با بیان این‌که یکی‌از کارهایی که سازمان دانشجویان چه در سطح استان و کشور دنبال می‌کند، آموزش فرهنگ گفت‌وگو است، اضافه کرد: اخلاق و فرهنگ گفت‌وگو باید در کشور نهادینه شود و مناظرات دانشجویی برای همین هدف تدوین شده است.
جانی‌پور با بیان این‌که مسابقات امسال با استقبال دانشجویان در سطح استان‌های مختلف روبه‌رو شده است، ادامه داد: برگزاری مناظرات دانشجویی یکی‌از نقاط عطف فعالیت‌های دانشجویی فرهنگی جهاد دانشگاهی به‌شمار می‌رود.
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی لرستان با تاکید بر این‌که برگزاری این مناظرات کمک بسیار زیادی در برطرف کردن خلأهای موجود جامعه علمی خواهد کرد، یادآور شد: جهاد دانشگاهی لرستان آمادگی کامل دارد تا مرحله منطقه‌ای این مناظرات دانشجویی را در استان برگزار کند.
جانی‌پور تصریح کرد: مسابقات ملی مناظره دانشجویی با هدف آموزش فرهنگ گفت‌وگوی صحیح، اخلاقی، منطقی و علمی در میان دانشجویان به‌همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی از سال 90 تاکنون در حال برگزاری است.

انتهای پیام

captcha