کتاب «بر ساحل اندیشه» در بروجرد رونمایی شد
کد خبر: 3750076
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴
با موضوع امر به معروف و نهی از منکر؛

کتاب «بر ساحل اندیشه» در بروجرد رونمایی شد

گروه فرهنگی ـ امروز سه‎شنبه، سوم مهر طی مراسمی از دو کتاب «بر ساحل اندیشه» و «جاده در بُن‌بست» در بروجرد رونمایی شد.

 رونمایی کتاب «بر ساحل اندیشه» با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در بروجرد

به گزارش ایکنا از لرستان، کتاب «بر ساحل اندیشه» با موضوع بررسی مفهومی برخی اصطلاحات و موضوعات فرهنگی و اجتماعی و اجرای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر تالیف جواهر آقاجانی امروز سه‌شنبه، سوم مهر در محل مرکز اسناد و شناسایی مفاخر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد رونمایی شد.
کتاب «بر ساحل اندیشه» که در 196 صفحه، توسط انتشارات کلهری بروجرد به چاپ رسیده و به بازار کتاب آمده است در 16 فصل به مطالبی همچون؛ توصیف شهادت، دانش و توصیف دانشمند، حجاب و مفهوم پوشش و معنای جلباب در قرآن کریم، موسیقی و آرامش، مفهوم عشق و رنگ آن و تفاوت آن با هوس، مسئول و تفاوت آن با رئیس و مفهوم آن، مفهوم آراستگی و آرایش و زینت در جنس زن و مرد، سیاست و تفاوت آن با تدبیر سیاسی، خانواده و نقش محیط آموزشی در مهارت‌آموزی، نقش گناه و آثار سوء آن در زندگی و نقش فقر در آن و ... پرداخته است.
جواهر آقاجانی، نویسنده کتاب، از زنان نویسنده بروجردی است. وی مدرک کارشناسی ادبیات فارسی دارد و از وی تاکنون مقالات متعددی در حوزه معارف و ادبیات در نشریات محلی به چاپ رسیده است و کتاب «بر ساحل اندیشه» اولین کتاب اوست که منتشر شده است .

رونمایی مجموعه شعر «جاده در بُن‌بست» در بروجرد
همچنین امروز سه‌شنبه، سوم مهر از مجموعه شعر «جاده در بُن‌بست» تالیف نسرین حسامیان در مرکز اسناد و شناسایی مفاخر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد با حضور جمعی از نویسندگان و شعرای بروجردی رونمایی شد .
کتاب مجموعه شعر «جاده در بُن‌بست» در ٧٩ صفحه، توسط انتشارات سفیر اردهال تهران به تازگی به چاپ رسیده و به بازار کتاب آمده است .
نسرین حسامیان از زنان شاعر و فعال فرهنگی بروجرد است. وی بیش‌از ١٥ سال است که عضو فعال انجمن ادبی استاد مهرداد اوستای و انجمن‌های ادبی شهرستان بروجرد است و با ذوق و قریحه خدادادی سروده‌های زیبایی را در تمام زمینه سروده است که اکنون اولین مجموعه اشعار خود را در کتاب «جاده در بُن‌بست» در حوزه اشعار آیینی و مذهبی به چاپ رسانده تا به دست علاقمندان به شعر و ادبیات برسد .
از وی تاکنون مقالات متعددی در حوزه ادبیات و همچنین امور تربیتی و روانشناسی در نشریات محلی به‌طور مستمر به چاپ رسیده است. همچنین از وی مجموعه اشعار دیگری در نوبت چاپ هستند و در آینده نزدیک شاهد چاپ آنان نیز خواهیم بود.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Pakistan
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۳:۱۱
0
0
من کتاب برساحل اندیشه را مطالعه کردم.به نظرم کتاب اجتماعی و مفیدی بود
captcha