توقیف ۲۲ دستگاه خودرو در کارناوال‌های عروسی در یزد
کد خبر: 3750112
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶

توقیف ۲۲ دستگاه خودرو در کارناوال‌های عروسی در یزد

گروه اجتماعی ـ فرمانده نیروی انتظامی استان یزد گفت: متاسفانه برخی افراد با برپایی کارناوال‌های عروسی مزاحمت‌های بسیاری برای مردم به وجود می‌آورند که در این زمینه به ۹۳ کارناوال عروسی تذکر و ۲۲ دستگاه خودرو هم توقیف شد.

22 دستگاه خودرو در کاروانال‌های عروسی در یزد توقیف شد

به گزارش ایکنا از یزد، سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده نیروی انتظامی استان یزد صبح امروز در دیدار جمعی از آمرین به معروف و ناهیان از منکر نیروی انتظامی استان با آیت‌الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار کرد: 12 اکیپ گشتی پلیس اخلاقی در مرکز استان و در هر شهرستان استان نیز یک اکیپ ایجاد شده و در راستای ایجاد و حفظ امنیت اخلاقی جامعه تلاش می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه متاسفانه برخی افراد با برپایی کارناوال‌های عروسی مزاحمت‌های بسیاری برای مردم به وجود می‌آورند افزود: تذکر به 93 کارناوال عروسی از جمله مواردی است که در این زمینه انجام شد و 22 دستگاه خودرو هم توقیف شد.
میرحیدری ادامه داد: همچنین در راستای افزایش آرامش شهروندان در معابر، با خودروهایی که اقدام به آلودگی‌های صوتی و مزاحمت‌هایی برای مردم می‌کردند برخوردهای لازم صورت گرفته است.
وی از توزیع بیش از هشت هزار بروشور تبیینی و توجیهی در جامعه و در راستای پیشگیری از تخلفات و ضرورت رعایت قوانین و ارزش‌ها خبر داد و عنوان کرد: یکی دیگر از اقداماتی که در استان و از سوی نیروی انتظامی در راستای فعالیت‌ها و مباحث فرهنگی صورت گرفته، توزیع بسته‌های فرهنگی و مذهبی در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه بانوان بوده که از جمله این بسته‌ها می‌توان به توزیع چادر اشاره کرد.
فرمانده نیروی انتظامی استان یزد تصریح کرد: در حوزه فضای مجازی با پشتیبانی پلیس فتا و پلیس امنیت به حمدالله در رصد و پایش این فضا برای جلوگیری از انتشار مطالب و تصاویر غیرمجاز و مبتذل اقدامات لازم انجام شده و با برخی از متخلفان برخورد صورت گرفته و تذکرات لازم هم ارائه شده است.

انتهای پیام

captcha