تداوم راه شهدا با تلاش مضاعف و ولایت‌پذیری میسر می‌شود
کد خبر: 3750126
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹
سهرابی:

تداوم راه شهدا با تلاش مضاعف و ولایت‌پذیری میسر می‌شود

گروه اجتماعی ـ مدیركل صدا و سیمای فارس تأكید كرد: تداوم راه شهدا با کار و تلاش مضاعف برای شکوفایی وطن، بصیرت و روشن‌بینی، دشمن‌شناسی و ولایت‌پذیری به دست می‌آید.

به گزارش ایكنا از فارس، سیدتقی سهرابی، مدیركل صدا و سیمای فارس امروز، 3 مهرماه در مراسم تشییع و خاكسپاری پیكر مطهر یك شهید گمنام در این مركز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و نام 15 هزار شهید استان فارس به شهید تازه تفحص افزود: سوم مهرماه سال 97 برای خانواده صدا و سیمای فارس روزی ماندگار و خاطره انگیز شد.
وی با پاسداشت یاد امام راحل و گرامیداشت نام آن مرد بزرگ تاریخ ساز افزود: امام عزیز در عصر و رهبر گرانقدرمان در این زمان راه بهتر زیستن و تلاش برای ساختن دنیایی زیبا و آخرتی مورد رضای خداوند به ما یاد داده‌اند و شهدا به تمام معنی با اهدای خون خود این اندیشه متعالی را امضا کردند و حال ماییم که باید راه و اندیشه آن‌ها را تا پیروزی کامل حق بر باطل ادامه دهیم.
سهرابی با تأكید بر اهمیت تداوم راه شهدا گفت: تداوم راه شهدا با کار و تلاش مضاعف برای شکوفایی وطن، بصیرت و روشن‌بینی، دشمن‌شناسی و ولایت‌پذیری به دست می‌آید.
مدیركل صدا و سیمای فارس در ادامه با اشاره به درخواست صدا و سیمای فارس برای میزبانی شهیدی گرانقدر به 3 سال تلاش و پیگیری مستمر برای نیل به این هدف گفت: صدا و سیمای فارس به عنوان مرکزی فرهنگی، هنری، ادبی و رسانه‌ای امروز مفتخر به وجود ذیجود بنده‌ای از بندگان صالح خداوند و شهیدی شاهد شد که از این پس همچون مولا و مقتدایش امام حسین(ع) چراغ راه ماست تا راه گم نکنیم و بیش از گذشته بیندیشیم که از بهر چه اینجا هستیم و چگونه باید وظیفه خودرا در قبال دین و قرآن و وطن و ملت و نظامی برآمده از خون شهیدانمان ادا کنیم.
انتهای پیام

captcha