چهارمین یادواره شهدای منطقه قره‌باغ شیراز برگزار می‌شود
کد خبر: 3750157
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳

چهارمین یادواره شهدای منطقه قره‌باغ شیراز برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ـ فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز از برگزاری چهارمین یادواره شهدای منطقه قره‌باغ این كلان‌شهر خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، محمدجعفر دوستدار، فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز امروز، 3 مهرماه از برگزاری چهارمین یادواره 72 شهید منطقه قره‌باغ این كلان‌شهر خبر داد و گفت: این یادواره همزمان با ایام هفته دفاع مقدس در روز جمعه، 6 شهریورماه برگزار خواهد شد.
وی ساعت برگزاری این یادواره را همزمان با نماز مغرب و عشاء و مكان آن را حسینیه سیدالشهدا(ع) روستای خاتونك منطقه قره‌باغ اعلام كرد و گفت: در این مراسم آیت‌الله دژكام،‌ نماینده ولی فقیه در استان فارس سخنرانی و سیدكمال‌الدین خردمندان یكی از یادگاران دوران دفاع مقدس به روایتگر یخواهد پرداخت.
دوستدار با تصریح اینكه در این مراسم همچنین حسن پور حسن به مداحی خواهد پرداخت و گفت: در این مراسم یاد و خاطره شهید مدافع حرم شهید مهرداد قاجاری که در دفاع از حرم اهل بیت(ع) در کشور سوریه به شهادت رسید با حضور خانواده معظم شهید گرامی داشته خواهد شد.
فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز در ادامه ضمن گرامیداشت یادو نام همه شهدای والامقام نظام جمهوری اسلامی و خصوصا شهید مدافع حرم و 72 شهید بخش قره باغ از همه امت خداجوی شهر شیراز و خانواده معظم شهدا، عموم مردم بخش قره باغ، جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که از یادگاران شهدا هستند را جهت حضور در چهارمین یادواره شهدا بخش قره باغ دعوت كرد.
وی یادآور شد: شهدا اولیای خاص خدا هستند و جامعه‌ای زنده است که فرهنگ شهادت در آن نهادینه باشد و این نوع یادواره‌ها را در جهت پاسداشت خون پاک شهدای انقلاب اسلامی ایران و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان است چرا که اقتدار و عزت ایران اسلامی مدیون و مرهون خون شهدا است.
یادآور می‌شود، منطقه قره‌باغ شامل 18 روستا از بخش مرکزی شهرستان شیراز است.
انتهای پیام

captcha