تقدیم ۵۳۸ شهید قزوینی برای برقراری امنیت مناطق کردنشین
کد خبر: 3750162
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳

تقدیم ۵۳۸ شهید قزوینی برای برقراری امنیت مناطق کردنشین

گروه اجتماعی ــ مسئول پروژه‌های غرب کشور در مرکز حفظ و نشر آثار دفاع مقدس از حضور ۵۳۸ شهید قزوینی در عرصه برقراری امنیت در مناطق کردنشین در تاریخ دفاع مقدس خبر داد.

ثبت نام 538 شهید قزوینی در عرصه برقراری امنیت در مناطق کردنشین

به گزارش ایکنا از قزوین، میزگرد بررسی نقش رزمندگان اسلام در امنیت و پایداری غرب و شمالغرب کشور در دوران دفاع مقدس ظهر روز گذشته، سوم مهرماه با حضور رزمندگان و فرماندهان قزوینی حاضر در این مناطق برگزار شد.
رضا اسداللهی، مسئول پروژه های غرب کشور در مرکز حفظ و نشر آثار دفاع مقدس در این میزگرد با اشاره به آمار سپاهیان و بسیجیان استان در شمالغرب و غرب کشور اظهار کرد: با شروع قائله کردستان براساس فرمان و تأکید امام راحل مبنی بر حل این قائله و توطئه‌ها رزمندگان اسلام برای حمایت مردم این مناطق گسیل شدند.
وی اعلام کرد: اولین گروه از شهر قزوین در تاریخ سوم اردیبهشت سال 59 به شهر تکاب اعزام شدند و در طول 8 سال دفاع مقدس نیز 59 گروه به 20 منطقه کردنشین اعزام شدند.
اسداللهی ادامه داد: در مجموع دوره‌های مأموریتی شمال و شمال غرب کشور نیروهای مردمی سپاه و بسیج 3هزار و 721 نفر به 20 شهر استان‌های کرمانشاه، کردستان و آذربایجان غربی اعزام شدند.
مسئول پروژه‌های غرب کشور در مرکز حفظ و نشر آثار دفاع مقدس در خصوص تعداد شهدای قزوینی حاضر در این مناطق گفت: در مجموع 538 شهید قزوینی در عرصه برقراری امنیت در مناطق کردنشین در تاریخ دفاع مقدس ثبت شدند.
انتهای پیام

captcha