برگزاری دومین یادوراه شهدای زن آذربایجان شرقی
کد خبر: 3750164
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴

برگزاری دومین یادوراه شهدای زن آذربایجان شرقی

گروه اجتماعی- دومین یادواره ۲۶۷ شهید زن آذربایجان‌شرقی امروز سوم مهرماه با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی و خانواده شهدا در تبریز برگزار شد.

برگزاری دومین یادوراه شهدای زن آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، دومین یادواره ۲۶۷ شهید زن استان امروز سوم مهرماه با حضور مجید خدابخش، استاندار آذربایجان‌شرقی، قاسم صمدیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، رقیه صادق زاده مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و جمعی از خانواده شهدا در سالن اجتماعات جمهوری استانداری برگزار شد.

رقیه صادق زاده، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی در این مراسم با بیان این‌که شهدای زن، جان خود را در راه حفظ ارزش­ها فدا کردند، اظهار کرد: بانوان کشور نقش بی بدیلی در دوران دفاع مقدس داشته و موجب پایداری ارزش‌ها بودند.

وی با بیان این‌که شهدای زن، جان خود را در راه حفظ ارزش‌ها فدا کردند، افزود: اینان در عرصه‌های مختلف جایگاه و درخشش خاصی داشته و موجب شدند تا در عرصه‌های بین المللی حرف برای گفتن داشته باشیم.

صادق‌زاده با تاکید بر این‌که هشت سال دفاع مقدس حاوی عملکردها و اقدامات درخشان از بانوان و شیرزنان ایرانی است که با شجاعت خود درسی برای تسل امروز و آینده هستند.

وی با اشاره به اهمیت گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدا گفت: مقام عالی استان نیز عنایت ویژه‌ای به خانواده شهداء، آزادگان و ایثارگران دارند.

شفیقه قاسم‌پور مادر «شهیده سوسن صالحی» نیز در ادامه به بیان خاطرات روز شهادت فرزندش پرداخت و با بیان این‌که فرزندم از مرگ هراسی نداشت و طالب شهادت بود، گفت: بعد از بمباران مدرسه، دانش‌موزان با خون خود آمیخته شده بودند گویی که سیل خون در مدرسه به راه افتاده بود. مادران به دنبال فرزندانشان بودند و فضا به قدری خونین بود که هیچکس فرزندش را نمی‌یافت.

برگزاری دومین یادوراه شهدای زن آذربایجان شرقیبرگزاری دومین یادوراه شهدای زن آذربایجان شرقیبرگزاری دومین یادوراه شهدای زن آذربایجان شرقیبرگزاری دومین یادوراه شهدای زن آذربایجان شرقیبرگزاری دومین یادوراه شهدای زن آذربایجان شرقیبرگزاری دومین یادوراه شهدای زن آذربایجان شرقیبرگزاری دومین یادوراه شهدای زن آذربایجان شرقیبرگزاری دومین یادوراه شهدای زن آذربایجان شرقی

انتهای پیام

captcha