رسانه‌های چهارمحال و بختیاری در زمینه ارائه گزارش‌ و مقالات ملی تلاش کنند
کد خبر: 3750213
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷

رسانه‌های چهارمحال و بختیاری در زمینه ارائه گزارش‌ و مقالات ملی تلاش کنند

گروه اجتماعی - مسئول بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری با اشاره به نقش رسانه‌ها به عنوان رزمندگان جبهه فرهنگی، گفت: رسانه‌های چهارمحال و بختیاری باید در زمینه ارائه مقالات و گزارش‌ها با موضوعات ملی تلاش کنند.

رسانه‌های چهارمحال و بختیاری در زمینه ارائه گزارش‌ و مقالات ملی تلاش کنند

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، به نقل از ایسنا سرهنگ پاسدار البرز لله‌گانی سوم مهرماه در بازدید از خبرگزاری ایسنا و دیدار با سرپرست جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری، بر لزوم آموزش خبرنگاران استان تاکید و اظهار کرد: خبرنگاران باید در طراز انقلاب باشند و سواد رسانه‌ای مردم نیز به منظور تشخیص حق از باطل باید افزایش یابد.
وی با اشاره به نقش رسانه‌ها به عنوان رزمندگان جبهه فرهنگی، گفت: رسانه‌های چهارمحال و بختیاری باید در زمینه ارائه مقالات و گزارش‌های ملی تلاش بیشتری کنند.
لله‌گانی نقش رسانه‌ها را در امیدآفرینی در جامعه موثر دانست و تصریح کرد: امروز دشمن در پی ایجاد ناامیدی در کشور است و جبهه رسانه‌ای آن‌ها شامل کشورهای آمریکا، اسرائیل و عربستان با کمک رسانه‌های انگلیسی، سرمایه‌گذاری زیادی به‌منظور اثرگذاری در ایران اسلامی داشته‌اند.
مسئول بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری افزود: رسانه‌های داخلی ما باید با هدف مقابله با این جنگ رسانه‌ای فعالیت کنند و اگر آرایش لازم را از جبهه رسانه‌ای شاهد نباشیم، نمی‌توان به درستی با تهاجم رسانه‌ای دشمن متصور بود.
وی با بیان اینکه جبهه رسانه‌ای دشمن سرمایه‌گذاری مالی کلانی به‌منظور پیشبرد اهداف ضد ایرانی انجام داده است، یادآور شد: در یکی از این موارد، سنای آمریکا قانون تخصیص 700 میلیون دلار صرفا در زمینه جنگ رسانه‌ای با ایران تصویب کرده است.
لله‌گانی در پایان بر لزوم وجود همدلی در رسانه‌های چهارمحال و بختیاری تاکید کرد و گفت: میزان اثرگذاری مورد انتظار را هنوز از سوی رسانه‌های استان شاهد نیستیم و باید در این زمینه تلاش‌ها افزایش یابد.
در ادامه این نشست سیروس رضایی، سرپرست جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری بر آمادگی کامل خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنای استان برای همکاری با بسیج رسانه تاکید کرد.
وی آموزش را یکی از ملزومات خبرنگاری دانست و تصریح کرد: جهاد دانشگاهی آمادگی لازم برای برگزاری دوره‌های آموزش خبرنگاری در استان با استفاده از اساتید مجرب را دارد.

انتهای پیام

captcha