توان بازدارندگی نیروهای مسلح کشور تقویت شود
کد خبر: 3750237
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱
امام جمعه آستارا:

توان بازدارندگی نیروهای مسلح کشور تقویت شود

گروه اجتماعی- حجت الاسلام حافظ نیا، با تاکید بر اینکه باید بدون توجه به حواشی، توان بازدارندگی نیروهای مسلح کشور تقویت و به سلاح های پیشرفته و روز دنیا مجهز شود، خاطرنشان کرد: باید روی افزایش توان موشکی کشور که عامل بازدارنده در برابر تهدیدات دشمن است، سرمایه گذاری شود.

توان بازدارندگی نیروهای مسلح کشور تقویت شود

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین کاظم حافظ نیا، امام جمعه آستارا امروز، 3 مهر در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان مرزی بندر آستارا، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و دلاوری های رزمندگان دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه ملت سرافراز ایران، هشت سال جانانه در مقابل قدرت های دنیا ایستادند، ادامه داد: دوران دفاع مقدس اقتدار و عظمت نظام را بالا برد.

این کارشناس دینی، با بیان اینکه داشتن نیروهای نظامی قوی و مقتدر از مولفه های قدرت هر کشوری می باشد، گفت: کشوری که نیروی نظامی ضعیف دارد در حاشیه بوده و دیده نمی شود لذا برخورداری از نیروی نظامی مسلح و قدرتمند برای کشورمان یک ضرورت است.

امام جمعه آستارا، با اشاره به اینکه دشمن در تلاش است تا ایران را از داشتن توان موشکی و نظامی بازدارنده محروم کند، متذکر شد: آنها پس از برجام، دست روی بهانه های موشکی گذاشته اند.

وی به شیطنت آمریکایی ها در بحث برجام و نقض آن اشاره کرد و یادآور شد: رئیس جمهور در سخنرانی اخیر خود روی افزایش توان موشکی کشور تاکید کرده و گفته است که توان موشکی کشور به هیچ وجه قابل مذاکره نمی باشد.

حجت الاسلام حافظ نیا، با تاکید بر اینکه باید بدون توجه به حواشی، توان بازدارندگی نیروهای مسلح کشور تقویت و به سلاح های پیشرفته و روز دنیا مجهز شود، خاطرنشان کرد: باید روی افزایش توان موشکی کشور که عامل بازدارنده در برابر تهدیدات دشمن است، سرمایه گذاری شود.

امام جمعه آستارا، حمله تروریستی در اهواز را یک کار کور و بی فایده دانست و عنوان کرد: به دست چند انسان وطن فروش، هموطنان ما از زن و کودک گرفته تا سرباز و درجه دار به درجه رفیع شهادت رسیدند. بی تردید نیروهای نظامی و انتظامی کشور انتقام خون شهدای این حمله تروریستی را خواهند گرفت.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا در حال منزوی شدن بوده و اقتدار کنونی آن در منطقه و در عرصه های بین المللی یک اقتدار پوشالی است، گفت: مزدوران جیره خوار حمله تروریستی به صبحگاه مشترک نیروهای مسلح اهواز از ترس نیروهای نظامی و انتطامی کشور به دنبال سوراخ موش هستند.

جهانبخش آرمان، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آستارا نیز در این مراسم، خاطرنشان کرد: رزمندگان عرصه جهاد و شهادت استکبار جهانی را از کشور دور کردند.

وی افزود: ایران اسلامی به داشتن رزمندگانی که در دوران هشت سال دفاع مقدس حماسه خلق کردند، افتخار می کند.

آرمان با اشاره به اینکه در صیانت از راهی که شهدا و امام شهدا برای ما ترسیم کرده اند باید تلاش کنیم، متذکر شد: امروز کفه سنگین معادلات سیاسی و اقتصادی منطقه را ایران اسلامی رقم می زند و این مهم به برکت خون شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعین حرم و مدافعین وطن خلق شده است.

انتهای پیام

captcha