اقدامات تروریستی دشمن خبر از قدرت ایران می‌دهد
کد خبر: 3750273
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶

اقدامات تروریستی دشمن خبر از قدرت ایران می‌دهد

گروه اجتماعی - عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در آینده یکی از قدرت‌های برتر در جهان می‌شود، گفت: دشمنان از اقتدار ایران اسلامی آگاهی دارند لذا به دنبال اختلاف‌افکنی و اقدامات تروریستی در کشور هستند.

اقدامات تروریستی دشمن، نشانی که خبر از قدرت ایران می‌دهد

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی، عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: دشمنان هیچ‌گاه دست از دشمنی خود برنمی‌دارند و تا وقتی که انقلاب اسلامی وجود دارد دشمنی آن‌ها ادامه دارد.
وی افزود: امروز جمهوری اسلامی از اقتدار کافی و لازم در منطقه برخوردار است و در عرصه‌های مختلف حرف برای گفتن دارد و دشمن نیز از این اقتدار ایران می‌ترسد.
عضو جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: آمریکایی‌ها 7 تریلیون دلار هزینه کردند تا به اهداف خود برسند اما به لطف الهی این هزینه‌ها برای آن‌ها دستاوردی نداشته است.
ابراهیمی تصریح کرد: موشک‌های ساخت ایران با برد چند هزار کیلومتر در دل دشمنان ترس ایجاد کرده است و آن‌ها از سلاح‌های ایران در هراس هستند.
وی با بیان اینکه جبهه مقاومت توانست عراق و سوریه را از چنگال دشمنان آزاد کند، افزود: امروز بسیاری از کشورهای منطقه مانند یمن، لبنان، سوریه و عراق حامی ایران اسلامی هستند.
عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در آینده یکی از قدرت‌های برتر در جهان می‌شود، خاطرنشان کرد: دشمنان از اقتدار ایران اسلامی آگاهی دارند لذا به دنبال اختلاف‌افکنی و اقدامات تروریستی در کشور هستند.
ابراهیمی اقدام کور و بزدلانه تروریست‌ها در اهواز را ضعف آن‌ها دانست و یادآور شد: در پشت صحنه جنایات تروریست‌ها به طور قطع رژیم صهیونیستی، آمریکا و عربستان سعودی قرار دارند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جواب خباثت‌های دشمنان را قدرتمندانه می‌دهد.
انتهای پیام

captcha