برگزاری همایش «با زینب(س) تا انقلاب اسلامی» در یاسوج
کد خبر: 3750284
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰

برگزاری همایش «با زینب(س) تا انقلاب اسلامی» در یاسوج

گروه فرهنگی ـ مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش استانی «با زینب(س) تا انقلاب اسلامی» با محوریت و تبیین سیره زندگی عملی آن بزرگ بانوی اسلامی در یاسوج خبر داد.

برگزاری همایش«با زینب(س) تا انقلاب اسلامی» در یاسوج

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، آذر صفایی‌نیا، مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، سوم مهرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این همایش تبیین رسالت حضرت زینب(س) در ماندگاری واقعه عاشورا و بزرگداشت هفته دفاع مقدس است، اظهار کرد: حضرت زینب(س) از همه توان خود برای دفاع از امام‌زمان خویش استفاده کرد و رسالت خطیر و مکمل قیام عاشورا را برعهده داشته است.
وی افزود: این همایش با همکاری و مشارکت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، بسیج جامعه زنان، فرمانداری بویراحمد و با مدیریت امور بانوان و خانواده استانداری 4 مهرماه ساعت 10 صبح در سالن شهید جرجانی یاسوج برگزار می‌شود.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: میهمانان این همایش جامعه زنان استان، بسیجیان، اعضای سازمان‌های مردم نهاد، دختران دانش آموز، دانشجویان و بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی تشکیل می‌دهند.
صفایی‌نیا با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان مدافع حرم، عنوان کرد: در این آئین از خانواده سردار شهید ستار اورنگ نخستین شهید مدافع حرم استان و جمعی از بانوان پیشکسوت ستاد پشتیبانی دفاع مقدس در دوران جنگ تحمیلی تجلیل می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه زنان جامعه اسلامی باید سبک زندگی حضرت زینب(س) را الگو قرار دهند و در مقابل ظلم و بی‌عدالتی مقاومت کنند، تصریح کرد: پیام‌رسانی مناسب و آگاهانه از واقعه عاشورا و قیام حضرت زینب(س) یک وظیفه ذاتی بوده که می طلبد سیره عملی آن بزرگ بانوی اسلام برای نسل جوان به ویژه جامعه دختران به خوبی تبیین شود.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: سکوت در مقابل ظلم مشارکت با ظالمان زمان است و یک شیرزن مسلمان باید با حجاب و تربیت اسلامی خود فرزندان صالح، سالم، بصیر و آزاده برای رشد جامعه تربیت کند.
انتهای پیام

captcha