آغاز کلاس‌های ترم پاییز مؤسسه قرآنی «نور اطهر» اراک
کد خبر: 3750318
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶

آغاز کلاس‌های ترم پاییز مؤسسه قرآنی «نور اطهر» اراک

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیر موسسه نور اطهر اراک از آغاز کلاس‌های قرآنی ترم پاییز این مرکز خبر داد.

آغاز کلاس‌های ترم پاییز موسسه قرآنی نور اطهر اراک

لیلا موچانی، مدیر موسسه قرآن و عترت نور اطهر اراک در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی از آغاز کلاس های قرآنی ترم پاییز این مرکز قرآنی اظهار کرد: ثبت‌نام ترم پاییز این مرکز در شهریور‌ماه به پایان رسیده است.
وی ادامه داد: در مجموع 150 نفر در دوره روخوانی و روانخوانی ابتدایی، حفظ ویژه دانش‌آموزان و تفسیر برای مقطع دبیرستان در طول تابستان شرکت کردند.
مدیر موسسه نوراطهر اراک افزود: دوره تفسیر موضوعی برای دانش‌آموزان دوره متوسطه و بزرگسالان در طول تابستان برگزار شده است.
موچانی بیان کرد: دوره تفسیر سوره بقره از ابتدای تابستان برای سنین بزرگسال آغاز شده است و همچنان ادامه دارد. این دوره دو جلسه در هفته برگزار می‌شود.
وی گفت: 50 نفر از نونهالان و خردسالان در دوره قرآنی ترم پاییز ثبت‌نام نمودند و از اول مهر‌ماه دور جدید کلاس‌ها آغاز شده است.
مدیر موسسه نور اطهر افزود: ثبت‌نام ترم پاییز برای رده سنی بزرگسالان همچنان ادامه دارد و 10 مهرماه آغاز کلاس‌های این رده سنی می‌باشد. هزینه ثبت‌نام شرکت در کلاس‌ها 35 هزار تومان است.
موچانی اظهار کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به آدرس اراک - کوی الهیه - شهرک مشاور- خیابان 21 متری امیر-موسسه قرآنی نور اطهر مراجعه یا با شماره 08633684448 تماس حاصل نمایند.
انتهای پیام

captcha