تثبیت قدرت ایران مرهون هشت سال دفاع مقدس است
کد خبر: 3750331
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷

تثبیت قدرت ایران مرهون هشت سال دفاع مقدس است

گروه سیاسی ـ امام جمعه فردیس با بیان اینکه استقلال و تثبیت قدرت ایران اسلامی مرهون هشت سال دفاع مقدس است، گفت: دفاع مقدس سند افتخار ملتی است که با اقتدار در مقابل باطل ایستادگی کرد و با توکل به خداوند به پیروزی رسید.

دفاع مقدس سند افتخار ملت ایران است

حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در گفت و گو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس سند افتخار ملتی است که با شجاعت، اقتدار و از جان گذشتگی در مقابل باطل ایستادگی کرد، هرگز زیر بار ظلم و ستم نرفت و با توکل به خداوند به پیروزی رسید.
وی گفت: ملت الهی ایران در دوران جنگ تحمیلی در دفاع از انقلاب اسلامی دنیا را متحیر کردند و با وجودی که صدام حسین از سوی ابرقدرت‌ها با سلاح‌های پیشرفته پشتیبانی می‌شد، رزمندگان اسلام مقاومت جانانه‌ای از خود به نمایش گذاشتند.
این مسئول ابراز کرد: ارزش‌های بی‌حد و حصر دوران هشت سال جنگ تحمیلی در نوع خود نمونه و بی‌نظیر است و درس‌های آموزنده بسیاری را در خود جای داده که باید از این گنج گران‌بها و مقدس بهره بگیریم.
ایمانی با بیان اینکه استقلال و تثبیت قدرت ایران اسلامی مرهون هشت سال دفاع مقدس است، افزود: به برکت ترویج و نهادینه شدن روحیه شهادت طلبی، امروز استکبار قدرت مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارد.
امام جمعه فردیس در پایان با اشاره به اینکه این انقلاب راحت به پیروزی نرسید که راحت از دست برود، گفت: برای حفظ عزت و استقلال نظام جمهوری اسلامی مسئولان و مردم باید در مسیر اهداف شهدا که اجرای احکام اسلام ناب محمدی و گسترش فرهنگ اسلامی است، گام بردارند.
انتهای پیام

captcha