برپایی همایش «ریحانه‌های ایثار» در بجنورد
کد خبر: 3750332
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴

برپایی همایش «ریحانه‌های ایثار» در بجنورد

گروه فرهنگی ـ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌شمالی گفت: همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس همایش «ریحانه‌های ایثار» در بجنورد برگزار می‌شود.

برپایی همایش «ریحانه‌های ایثار» در بجنورد

سیدعابس حسینی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در گفت وگو با ایکنا ازخراسان‌شمالی اظهار کرد: همایش «ریحانه‌های ایثار» با محوریت نقش زنان خراسان‌شمالی در دفاع مقدس در بجنورد برپا می شود.
وی با بیان اینکه برپایی این همایش امروز چهارم مهرماه سال جاری ساعت 11 صبح در سالن بنیاد شهید استان در دستور کار است، گفت: مادر اولین شهید روحانی مدافع حرم شهید اربعین «محمود تقی پور» در این همایش حضور دارند.
حسینی افزود: همزمان با هفته دفاع مقدس مسئولان استانی به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با بیش از 150 خانواده شهید در استان دیدار کرده و مشکلات آنان را از نزدیک بررسی می‌کنند.
وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی بنیاد شهید برای خانواده‌های شهدا و جانبازان، بیان کرد: طی هفته جاری اردوی یک روزه‌ای ویژه والدین و همسران شهداو جانبازان بالای 70 درصد در بوستان ملی بش قارداش و باباامان بجنورد برپا شد.
حسینی با اشاره به اینکه یادواره‌های متعددی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی برای شهدا در مناطق شهری و روستایی برپا شد، افزود: طی روزهای گذشته یادواره 120 شهید سرباز نیروهای مسلح در شیروان برگزار شد.
وی عنوان کرد: مقرر است طی مهرماه امسال کارگاه آموزشی یک روزه خبرنویسی برای کارکنان این سازمان در واحد روابط عمومی شهرستان‌ها با استفاده از ظرفیت اساتید برجسته خراسان رضوی برپا شود.

انتهای پیام.

captcha