استفاده از فرصت تحریم/جو روانی تحریم‌ مخرب‎تر از ماهیت آن است
کد خبر: 3750342
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲

استفاده از فرصت تحریم/جو روانی تحریم‌ مخرب‎تر از ماهیت آن است

گروه اجتماعی ـ رئیس دانشگاه علوم پزشكی لرستان با بیان این‌که آن چیزی كه در شرایط كنونی برای ملت ما بسیار خطرناک و مخرب خواهد بود بیش از این كه ماهیت تحریم‌ها باشد جو روانی ویران‌گر ناشی از آن است، گفت: تحریم‌های غرب بر علیه ایران می‌تواند یک فرصت برای ملت ما باشد.

س

به گزارش ایکنا از لرستان، کوروش ساكی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان سه‌شنبه، سوم مهر در نشست هم‌اندیشی اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشكی لرستان با اشاره به مشكلات اقتصادی كه به‌دنبال تحریم‌های غرب بر علیه ملت ایران به‌وجود آمده است، گفت: اعتقاد دارم این می‌تواند یک فرصت برای ملت ما باشد.
وی با بیان این‌که در طول تاریخ ثابت شده است تكامل و تعالی همراه با دردسر و رنج میسر می‌شود، اضافه كرد: هر زمانی ما در شرایط فشار و سختی قرار می‌گیریم اراده بیشتری برای تفكر، تعقل، تلاش و ممارست شكل می‌گیرد كه در نهایت به رشد و موفقیت منتج می‌شود کمااینکه در این شرایط باید شبانه‌روز تلاش كرد چراكه تمام استعدادها و هنرها در این رنج‌ها نمایان خواهد شد.
ساكی با یادآوری این‌که آن چیزی كه در شرایط كنونی برای ملت ما بسیار خطرناک و مخرب خواهد بود بیش از این كه ماهیت تحریم‌ها باشد جو روانی ویرانگر ناشی از آن است، گفت: ما ملتی هستیم كه در طول تاریخ همواره ثابت كرده‌ایم كه اهل مقاومت هستیم و پشت هم می ایستیم.
وی تأكید كرد: متأسفانه در این وضعیت افرادی هستند كه بدون دلیل و استدلال مسائل را بزرگ‌تر از آن‌چه هست در بین عوام جلوه داده و خواسته یا ناخواسته روحیه و اراده مردم را تخریب می‌كنند.
رئیس دانشگاه علوم پزکی لرستان همچنین به موضوع استفاده و حمایت از كالای ایرانی به تشریح برنامه‌های دانشگاه علوم پزشكی لرستان از ابتدای سال تاكنون در راستای شعار «حمایت از تولید ملی و كالای ایرانی» پرداخت، اظهارکرد: دیدگاه عدم اعتماد به تولید داخلی بسیار منفی بوده و به كشور ضربه خواهد زد این در حالی‎است که استفاده از كالاهای داخلی برای نیاز بهداشتی درمانی در دانشگاه و مدیریت منابع و هزینه‌ها مهم‌ترین برنامه‌های دانشگاه از ابتدای سال تاكنون بوده است.

انتهای پیام

captcha