نمایشگاه «پیش‌مرگان» در نهاوند برپا شد
کد خبر: 3750380
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳

نمایشگاه «پیش‌مرگان» در نهاوند برپا شد

گروه فرهنگی ــ مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند از برپایی نمایشگاه عکس «پیش‌مرگان» در این شهرستان خبر داد.

مستند «پیش مرگان» در نهاوند رونمایی شد

زینب سیف، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان نهاوند در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، با اشاره به اینکه دفاع مقدس نماد استقامت و عزت ملت ایران است، اظهار کرد: دفاع مقدس از افتخارات ماندگار تاریخ این کشور، تداعی‌گر ایستادگی و مجاهدت جوانان و نماد سرافرازی است.
سیف اضافه کرد: جنگ تحمیلی تنها مقابله با دشمن بعثی نبود، بلکه مقابله با تمامی ابر قدرت‌های شرق و غربی بود که انقلاب اسلامی همانند خاری در چشم آنها بود.
وی گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس و به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و یاد آوری حماسه سازی‌های مردمان این سرزمین در طول هشت سال، نمایشگاه عکسی با موضوع دفاع مقدس برپا شده است.
سیف عنوان کرد: نمایشگاه عکس دفاع مقدس تا هفتم مهرماه از صبح تا عصر در مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی(ره) نهاوند در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد نهاوند عنوان کرد: برگزاری عصر شعر دفاع مقدس و برپایی نمایشگاه کربلا در آینه عکس از دیکر برنامه‌های انجام شده در هفته دفاع مقدس است.
وی بیان کرد: این مجموعه با همکاری سپاه ناحیه از مستند «پیش‌مرگان»، با موضوع نقش زنان در دفاع مقدس رونمایی شد، این مستند کاری از گروه فرهنگی عمار است که نقش زنان شهرستان نهاوند را در حوزه‌های مختلف دفاع مقدس به نمایش می‌گذارد.
انتهای پیام

captcha