آرمان‌های انقلاب اسلامی به دلیل هم‌خوانی با فطرت مورد توجه قرار گرفت
کد خبر: 3750388
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸

آرمان‌های انقلاب اسلامی به دلیل هم‌خوانی با فطرت مورد توجه قرار گرفت

گروه سیاسی: معاون سیاسی سپاه امام سجاد(ع) گفت: ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی به دلیل هم‌خوانی با فطرت ملت‌ها مورد توجه بسیاری از ملت‌ها قرار گرفت.

آرمان های انقلاب اسلامی به دلیل هم خوانی با فطرت مورد توجه قرار گرفتعبدالله صادقی مسئول معاونت سیاسی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان، ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) اظهار کرد: کشور ما دارای چند امتیاز است، ما قرآن و کلام خداوند را داریم که به‌صورت مستقیم می‌توانیم از آن استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه انقلاب ما دارای ولی‌فقیه است، افزود: متأسفانه ولی‌فقیه در خیلی از کشورهای دینی و الهی وجود ندارد و به همین سبب انقلابشان به شکست برمی‌خورد و همچنین ما مناسبت‌هایی را داریم که تمام نقشه‌های دشمن را بر هم می‌زند.

صادقی بیان کرد: ما محرم و صفر راداریم که کفرستیز و حمایت از مظلوم است که تمام تلاش‌های دشمن را بر هم می‌زند، ماه محرم ماه مبارزه با ظلم و سرچشمه همه رشادت‌ها و دلیرمردی‌هاست.

وی عنوان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران پرچم ناب اسلام برافراشته شد، خط مسلّم جمهوری اسلامی ایران «اَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ و رُحَماءُ بَینَهُم» است به این معنی که ما با دشمنان و استکبار سرِ آشتی نداریم و با مسلمانان بنای دوستی، رفاقت و برادری داریم.

صادقی به بیان فرمایشات بنیان‌گذار جمهوری اسلامی پرداخت و افزود: امام(ره) می‌فرمایند «انقلاب اسلامی انقلابی نبود که در آن یک حکومتی بیاید و حکومتی را ببرد، بلکه ملتی قیام کرد، ملتی که اسلامی بود و خودش را پایبند اخلاق و پایبند اسلام می‌دانست و می‌داند».

وی ادامه داد : همچنین، عواملی که در تشکیل و فرآیند انقلاب اسلامی مورد توجه امام و امت انقلابی قرار گرفت عواملی است که مورد ابتلاء دیگر ملت‌های جهان بوده و هست. به‌علاوه، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی به دلیل هم‌خوانی با فطرت ملت‌ها مورد توجه آنان قرار گرفت.

مسئول معاونت سیاسی سپاه امام سجاد(ع) اظهار کرد: خوشبختانه ما امروزه حرف‌های زیادی برای گفتن داریم برای مثال مدل اسلامی که از انقلاب ما با نام بسیج به امت‌های دیگر صادر شد، از جمله می‌توان  تیپ فاطمیون و تیپ زینبیان پاکستان را نام برد.

سرهنگ عبدالله صادقی بیان کرد: دشمن بیکار ننشسته، تمام طرح‌های خود را اجرایی کرده و حاصل آن  جبهه تکفیری است.

صادقی با بیان اینکه رئیس‌جمهور آمریکا اعتراف کرد جهت ایجاد  داعش هزینه‌های میلیون دلاری انجام داده‌اند، ادامه داد: داعشی ها از بمب، موشک و اسلحه، سلاح‌های اتمی و هسته‌ای امریکا و اسرائیل استفاده می‌کنند.

معاون سیاسی سپاه امام سجاد(ع) با بیان اینکه اهل سنت نیز مقابل تفکرات انحرافی تکفیری ایستاده‌اند، اضافه کرد: طالبان که خود خلق‌شده آمریکایی‌ها بود، هنگام به قدرت رسیدن خواستار استقلال و بیرون راندن آمریکا شد؛ آمریکا بعد از آن خاطره طالبان به ارتقاء و مدل سیاسی پرداخت و مدل دیگر تکفیری سیاسی با نام داعش را ایجاد کرد.

صادقی اظهار کرد: داعش  ابتدا در عراق تشکیل شد و موصل را اشغال و آغاز به حمله به سمت پایتخت عراق کرد. در مقابه با حمله آن‌ها آیت‌الله سیستانی در عراق دستور تشکیل بسیج را صادر کرد و در نهایت حکومت اسلامی در عراق با نام‌های فاطمیون حیدریان تشکیل شد.

این مقام مسئول ادامه داد: تکفیری‌ها هم‌زمان به سمت سوریه حمله کردند با این دیدگاه که بتوانند پل ارتباط ایران و جبهه مقاومت سوریه را قطع کنند زیرا سوریه را کشوری همسو با ایران می‌دانستند و هدف آنان ایران بود.

صادقی با اشاره به اینکه هدف از ایجاد داعش دسترسی به ایران بود، افزود: کشور ما توانست از طریق مبارزه با داعش و اسرائیل به بلندی‌های جولان برسد و این موضوع از چنان اهمیتی برخوردار است که آمریکا و هم‌پیمانش امروزه به جایگاهی رسیده که آمریکا می‌گوید اگر ایران خارج شود نیز از آن خارج می‌شوم زیرا اکنون می‌دانند در حال ضربه خوردن هستند و بلندی‌های جولان درخطر افتاده درحالی‌که امریکا وظیفه اصلی خود را حفظ امنیت اسرائیل می‌داند.

مسئول معاونت سیاسی سپاه امام سجاد(ع) تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که شیعه انگلیسی و اسلام آمریکایی هر دو دو لبه قیچی هستند که می‌خواهند اسلام ناب را از بین ببرند.

captcha