150 دانش‌آموز در مدارس تخصصی حفظ قرآن همراه با تحصیل شرکت می‌کنند
کد خبر: 3750398
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷

150 دانش‌آموز در مدارس تخصصی حفظ قرآن همراه با تحصیل شرکت می‌کنند

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت اصفهان از شرکت 150 دانش‌آموز در دومین دوره طرح مدارس تخصصی حفظ قرآن همراه با تحصیل خبر داد.

150 دانش‌آموز در طرح مدارس تخصصی حفظ قرآن همراه با تحصیل شرکت می‌کنند

حسین خاکساری هرندی در گفت‌و‌گو با ایکنا از اصفهان اظهار کرد: دومین دوره طرح مدارس تخصصی حفظ قرآن دختران و پسران همراه با تحصیل امروز چهارشنبه 4 شهریورماه افتتاح می‌شود.
وی افزود: در دومین سال برگزاری طرح مدارس تخصصی حفظ قرآن همراه با تحصیل، 150 دانش‌آموز ثبت‌نام کرده‌اند که 90 نفر از آنها را دختران و 70 نفر را پسران تشکیل می‌دهند.
رئیس مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت اصفهان ادامه داد: در این طرح که مخصوص پایه چهارم تا نهم است، دانش‌آموزان در یک مدرسه ثبت‌نام می‌کنند و حفظ قرآن و دروس آموزشی را در مدارس تخصصی حفظ مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت اصفهان فرامی‌گیرند و امتحانات پایان سال را در همان مدارسی که ثبت‌نام کرده‌اند، می‌گذرانند. تا قبل از اجرای این طرح، دانش‌آموزان برای حفظ قرآن مجبور به کناره‌گیری موقت از تحصیل بودند، ولی با اجرای این طرح می‌توانند به صورت همزمان به حفظ قرآن و تحصیل بپردازند.
خاکسار هرندی اضافه کرد: دختران در مدرسه تخصصی حفظ قرآن مؤسسه واقع در چهارراه تختی و پسران در مدرسه تخصصی حفظ قرآن مؤسسه واقع در خیابان عسگریه، خیابان فرسان به تحصیل و حفظ قرآن می‌پردازند.
انتهای پیام

captcha