طرح تربیت مربی قرآن؛ اولویت اداره اوقاف ‌کرمانشاه
کد خبر: 3750408
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹

طرح تربیت مربی قرآن؛ اولویت اداره اوقاف ‌کرمانشاه

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ حجت‌الاسلام میرزایی با اشاره به اولویت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه کرمانشاه در اجرای طرح‌های تربیتی و فرهنگی در راستای طرح تربیت مربی قرآن کریم اشاره کرد.

طرح تربیت مربی قرآن؛ اولویت اداره اوقاف استان کرمانشاه

حجت‌الاسلام مجید میرزایی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، گفت: یکی از طرح‌هایی که این اداره‌کل در استان دنبال می‌کند طرح تربیت مربی قرآن کریم است.
وی افزود: در راستای اجرایی شدن این طرح 6 دوره تربیت مربی قرآن کریم در استان اجرایی می‌شود که 3 دوره این طرح در شش ماه نیمه نخست سال انجام شده است.
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کرمانشاه اظهار کرد: رویکرد این طرح تخصصی است و در رشته‌های تجوید، صوت و لحن و روخوانی و روانخوانی قرآن برگزار می‌شود.
‌میرزایی با اشاره به اینکه دوره دوم طرح تربیت مربی قرآن کریم در کرمانشاه 11 آبان، 15 آذر و 15 بهمن‌ماه سال‌جاری برگزار می‌شود، تصریح کرد: تاکنون دو دوره روخوانی و روانخوانی و یک دوره حفظ به منظور تربیت مربی متخصص در رشته‌های مذکور برگزار شده است.
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کرمانشاه افزود: از هر 80 نفر شرکت‌کننده در این دوره حداقل 50 نفر قبولی در آزمون پایانی دوره داریم.
‌میرزایی در پایان اظهار کرد: برگزاری دوره تربیت مربی قرآن کریم توسط اداره اوقاف کرمانشاه در یک هفته به صورت شبانه‌روزی و توسط اساتید مجرب کشوری به شیوه تخصصی برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha