قدرت بازدارندگی نظام ریشه در مقاومت مردمی دارد
کد خبر: 3750410
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴

قدرت بازدارندگی نظام ریشه در مقاومت مردمی دارد

گروه فرهنگی- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: قدرت بازدارندگی نظام اسلامی ریشه در مقاومت مردمی و روحیه سلحشوری رزمندگان دفاع مقدس دارد؛ روحیه‌ای که هنوز هم باقدرت‌تر از گذشته وجود دارد و دشمنان این خاک را نگران می‌کند.

قدرت بازدارندگی نظام ریشه در مقاومت مردمی دارد

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، حجت‌الاسلام علی‌نقی طهرانی‌زاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان صبح امروز در جمع پاسداران گردان‌های بیت المقدس و کوثر سپاه ناحیه هامون، گفت: رزمندگان انقلاب اسلامی در دوران هشت ساله دفاع مقدس، صحنه‌های زیبای بسیاری خلق کردند که در هیچ جنگی در دنیا مشاهده نمی‌شود.
وی ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس برای نیروهای مسلح و مردم ما مثل تجربه یک جنگ جهانی بود، چراکه رژیم بعثی تحت حمایت همه جانبه شرق و غرب قرار داشت و حکومت‌های زیادی که از پیروزی انقلاب به وحشت افتاده بودند، صدام را پشتیبانی می‌کردند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمنان به ما درس مقاومت و ایستادگی داد؛ امروز هم که دشمن توطئه و حیله‌های جدیدی به‌کار گرفته، باید همان فرهنگ و روحیه جهادی را حفظ کرده و گسترش دهیم.
وی افزود: قدرت بازدارندگی نظام اسلامی ریشه در مقاومت مردمی و روحیه سلحشوری رزمندگان دفاع مقدس دارد؛ روحیه‌ای که هنوز هم باقدرت‌تر از گذشته وجود دارد و دشمنان این خاک را نگران می‌کند.
طهرانی‌زاده اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب می‌فرماید جنگی هرگز اتفاق نخواهد افتاد، چون دشمن شما را شناخته است، امروز دشمن فرزندان و نیاکان شما را خوب محک زده است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان افزود: مردم ما ثابت کرده‌اند که در مقابل حرف زور می‌ایستند، فرزند عاشورا هستند و تن به زیاده‌خواهی‌های استکبارگران نمی‌دهند. این روحیه دستاورد هشت سال دفاع مقدس است.

انتهای پیام

captcha