دستاوردهای انقلاب عالمانه و هنرمندانه بیان شود
کد خبر: 3750416
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹

دستاوردهای انقلاب عالمانه و هنرمندانه بیان شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار کرمانشاه گفت: ارائه دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب باید عالمانه و هنرمندانه ارائه شود.

دستاوردهای انقلاب باید عالمانه وهنرمندانه بیان شود

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، محمد‌ابراهیم الهی‌تبار، در نشست کارگروه‌های ستاد چهلمین سال پیروزی انقلاب در استان اظهار کرد: مخاطبان ما در برنامه‌های چهلمین سال پیروزی انقلاب در داخل و خارج از کشور هستند و ۸۰ درصد جمعیت فعلی انقلاب را ندیده و ۵۰ درصد هم جنگ را درک نکرده‌اند از این رو در برنامه‌های چهلمین سال پیروزی انقلاب باید عالمانه و کارشناسانه ورود پیدا کنیم.
وی افزود: آنچنان که رهبر انقلاب فرمودند بدخواهان در ۳ جبهه به دنبال ضربه به کشور هستند که تحریم و فشار اقتصادی، جنگ روانی و ایجاد ناآرامی است و بستر نارآرامی جنگ روانی است که باید این فرصت از آن‌ها گرفته شود، اگر با شیوه‌های تبلیغی و مقایسه‌ای عمل کنیم کار اثرگذار می‌شود.
معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار کرمانشاه اظهار کرد: تمام تلاش دشمن این است که نظام چهلمین سال عمر خود را نبیند و وقتی ترامپ با خروج از برجام عهد شکنی می‌کند این اعلام جنگ است آن‌ها می‌دانستند که برجام دستاورد فرزندان این نظام بوده و آنچنان که جان بولتون مشاور امنیت ملی ترامپ گفته سرمایه‌ها را به سمت ایران سوق داده بود از این رو تحریم‌ها را آغاز کردند و هزینه این تحریم‌ها را مردم می‌دهند و باید با تمام توان در میدان بود و مانع تحقق اهداف شان شد.
وی بیان کرد: قضیه حمله تروریستی در اهواز نشان داد که مردم با کوچکترین حرکت معاندان همبستگی پیدا می‌کنند و این حرکت با اعلام انزجار از سوی آحاد مردم از جمله گروه‌های سیاسی و اقشار مختلف مردم در استان روبرو شد.
الهی‌تبار گفت: این همبستگی نشان داد که مردم همچنان به نظام و انقلاب وفادار هستند اگرچه به برخی عملکردها نقد هم دارند اما به کلیات نظام علاقه‌مند هستند و نگران کشورشان هستند.
وی اظهار کرد: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب از سوی دشمن به عنوان یک فرصت برای تحقق اهداف خود دنبال می‌شود البته برای ما فرصتی مغتنم است تا علیرغم تمام مشکلات و فشارها توانایی‌های خود را در طول دوران انقلاب به رخ بکشیم.
معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: باید دستاوردهای انقلاب و نظام را هنرمندانه ارائه کرد تا در مخاطب اثرگذار باشد بیان آمارهای مقایسه‌ای با استفاده از ابزارهای تکنیکی رسانه‌ای می‌تواند با کمترین هزینه بیشترین اثر را داشته باشد.
وی افزود: در بیان دستاوردها و خدمات انقلاب و نظام باید از تمام توان و ظرفیت نهادها و اقشار مردم بهره برده شود و فضای مجازی برای ارائه دستاوردها و خدمات نظام بسیار مؤثر است و باید از آن استفاده کرد.
الهی‌تبار اظهار کرد: بسیاری از آمارها و خبرپراکنی‌ها به شکل توهم در جامعه وجود دارد که نشأت گرفته از جنگ روانی است و هدفش ایجاد بی‌اعتمادی اجتماعی و نارضایتی در مردم است و باید با تبلیغ کارشناسانه وقت بگذاریم.
انتهای پیام

captcha